Stránky

utorok 18. októbra 2011

Sickness :-/

Zase! :-/ z jednej strany som rada, že budem mať konečne pokoj od školy aspoň do piatku, ale z druhej .. vlastne som len rada že budem mať pokoj do piatku :-D Aj keď mi budú treba poznámky tak sa na to môžem zvysoka vykašlať :-D ešte len pred chvíľou som volala mame do roboty že ma bolí hrdlo, už mám nenormálne plány na celý týždeň doma :-D  takže 1. Pozerať po dlhom čase telku
                                                         2. REBELI! :-D
                                                         3. konečne dočítať knihu :-D cez školu absolútne na to nemám čas! :-)
                                                         4. Kresliť smajlíkov :-)
To by bolo asi všetko :-D 
 Dakujem za pozornosť :-) Marianka ;-* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára