Stránky

utorok 1. novembra 2011

♥It's a beautiful night :-)



Takže dušičky :-) neviem či sa mi má tento sviatok páčiť alebo nie :-) ale milujem večernú prechádzku po cintoríne, keď všetko svieti :-) no dobre :D ráno to bola doooosť veľká otrava :D Pane bože čo som komu spravila že musí byť práve moja starká taká otravná :D O 8 ráno ísť páliť sviečky :-) kto to kedy videl toto? :D ale aspoň som potom mala pokoj :-D
Inak mám herpes :D viem že je to dobre od veci :D ale tak tým chcem povedať že nejdem zajtra do školy :D áno, ja viem, je to dobrá výhovorka :D ale ja som mame povedala že ja s tým do školy nejdem :-D
pôjdem pekne do RV tak je lepšie :-D

Absolútne nič nič nové, nemám čo písať :-D tieto dni sa poriadne nudím :-D ale dnešok bol pekný.. so Zuzkou :-) juuuj moje malé ňuňátko ♥ :-) inak nič :)

Dakujem pekne za pozornosť :-) ♥ Marianka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára