Stránky

pondelok 29. októbra 2012

Hope Dies Last-41.časť

Tak začína ďalšia desiatka tohto príbehu a ja som všetkým veľmi vďačná.Ani som neverila že by som sa mohla dostať tak ďaleko.40 častí to je už čo povedať a to len vďaka ľuďom ktorý intenzívne komentujú a podporujú ma tým.To je asi najviac moja krásna Paťka, ktorej nesmierne ďakujem za podporu a potom Kikuška,ktorá sa síce pridala nedávno,aspoň som to tak zastihla,keď nie tak sa ospravedlňujem,ktorú mám strašne rada už len kvôli tomu že ma podporuje rovnako ako Paťka a tú podporu vážne potrebujem :) Dobre už tu nebudem toľko kecať idem sa vrhnúť na písanie ;) *Lili* Hope like it :** Ináč prezradím vám,že pri tejto skupine píšem túto časť a táto pieseň je úžasná :) Mám v nej nejakú tú inšpiráciu :):) http://www.youtube.com/watch?v=nJzBcKM3ZIE&feature=relmfu od kedy som ju objavila už neviem na akom blogu,zamilovala som sa do nej :) A ešte chcem poprosiť aby ste si prečítali story mojej Patush :) http://dontlosehopezm.blogspot.sk/p/blog-page.html Thank you so much :**

."Ups,my nemáme vodu.Ako som na niečo také podstatné mohla zabudnúť"obviňovala som sa."Ale no tak Elis,nič sa nestalo,pozri čo mám.Ešte že Vanesa na všetko myslí"povedala Van svojím typickým piskľavým hlasom a vyťahovala z kabelky jednu fľašku za druhou(vody,aby ste si nemysleli :D).Po podávala pár fľašiek pod seba a ostatným nad sebou.Všetci dostali svoju fľašu vody."Fuj,čistá voda?"zatváril sa kyslo Louis."Ak sa ti nepáči,umri tu smädom.My totižto v takejto túre využívame prírodný zdroj tekutín"povedala som mu a na znak provokácie som mu poslala vzdušnú pusu.Niallom to ani nepohlo,len sa usmial,pretože vedel že to robím z čistej provokácie.Už si na to zvykol že som taká.Boli sme asi v polovičke cesty.Čiže nám chýbalo ešte okolo 150 schodov kedže táto veža má 300 a páru schodov.Neviem presne číslo.Je to proste nad 300."Ako ešte dlho?"opýtal sa umorený Harry."No sme približne v polovici"usmiala som sa pozrela som za eba aby môj úsmev videl."Šibe ti? Prešli sme presne 157 schodov a ty mi povieš že sme v polovičke?"pulil oči Harry."Harry,máš pred sebou perfektný objekt na pozorovanie,čo bol aj môj zámer a ty počítaš schody?"skoro som vybuchla smiechom.On sa tváril že nechápe,až potom sa pozrel pred seba kto je nad ním a pochopil aký objekt som tým myslela.Van sa hneď začala červenať a otočila sa do predu aby ju Harry nevidel."No a kto povedal,že keď som tie schody počítal,díval som sa na ne? " povedal z víťazným úsmevom na perách.Kedže bola Harrymu otočená chrbtom,dokonale sme jej s Niallom videli do tváre.Bola červená viac ako dozretá paradajka.Harrymu očividne takéto situácie nevadili,skôr sa mu páčili.Nikto to už neriešil a pobrali sme sa ďalej.Vyšli sme konečne na úplny vrchol."Wau,Elis mala si pravdu,je tu nádherne"povedal Niall,ja som sa postavila tak aby som videla na ten výhľad a on ma zo zadu objal."Aspoň tu je súkromie.Nechcel by som tu byť s nikým iným ako s vami a hlavne s tebou"povedal Niall a to hlavne s tebou mi pošepkal.Každého to tak dojalo že sme dali hromadnú objímačku.Síce som nebola na zemi,no bola som spodný článok,úplne v strede."Ľudia,znova ma dusíte."Takže,máme ešte hodinku,kým príde tá pani takže keď počítam 15 minút dole,tak máme ešte 45 minút na tomto nádhernom mieste.Tu je už trocha viac miesta,čo keby som si posadali na zem,kedže tu je čistá podlaha?A mohli by sme si o sebe čo to povedať"navrhla som.Všetci si na súhlas posadali do kruhu."A čo keby sme namiesto rozprávania hrali fľašu?"navrhol Harry.Ha ha jemu sa to povie,on nemá frajerku."Nie,v žiadnom prípade nebude An bozkávať nikoho iného len mňa"durdil sa Zayn."Ale no tak Zayn budeme hrať len na také nevinné 5 sekundové pusy.Bude to obyčajná pusa,no bude musieť trvať 5 sekúnd.Ani nemusíte mať zatvorené oči.No tak,bude to sranda"prosil zo psími očami Harry."Ja som za a myslím si že aj Elis,neraz to už hrala,ale na to si nepamätá"začala sa chichotať Van.Pozrela som na ňu z vyvalenými očami a začala sa červenať.Niallove zovretie ruky povolilo.Pozrela som sa naňho tak zraňujúco.On mi znova stlačil pevnejšie ruku a usmial sa na mňa."Len mi tŕpne ruka"pošepkal mi a zasmial sa.Ja som dostala okamžitý záchvat smiechu.Bola som červená z toho čo o mne vykecla Van aj od toho smiechu.Keď som sa ako tak ukľudnila,už som sa len trocha chichotala,zamračila som sa na Van."Van sklamem ťa,ale ja si to bohužiaľ pamätám.A pamätám si hlavne to ako si sa chcela oblizovať zo všetkými dievčatami na tej oslave"teraz som pre zmenu dostala ja ju.Ona očervenela a pozerala sa do zeme.Potom zdvihla hlavu z úsmevom."Fajn,tentokrát si vyhrala,ale na budúce nie"usmiala sa na mňa a žmurkla.Ups,to nevyzerá veľmi dobre.Van je v pomste veľmi dobrá.Verím že to nebude nič hrozné.Nakoniec sme sa len rozprávali.Ani jeden z tu prítomných,ktorý boli zadaný,to nechcel hrať.Až na Louisa,ale on je taký vtipálek,je za každú srandu a čo som počula o El z ich úst,trpí mu to,pretože vie že on to nemyslí vážne,ale zo srandy.Vraj jej nevadí,ak pobozká iné dievča,pokiaľ vie že to bolo vážne zo srandy.Ako to zistí?Určite by Lou nedával dievčaťu pusu len tak,keby ho nikto nevidel,alebo by pri ňom neboli chalani.Takže keby ho videla samého bozkávajúceho sa z nejakým dievčaťom,vtedy by mal Lou malér.



Viem že o ničom,ale bohužiaľ ako ste si vsímli,došli mi nápady,preto som dlho nič nedala.No rozhodla som sa,že dám takú nejakú strednú by som povedala časť.Je o ničom a prvá časť zo 41. ktorá nemá obrázok,no inak sa nedá :( chcela som vám sem niečo pridať pretože dlho nič nebolo no neviem to proste dokončiť tak sem dám aspoň toto a myslím že ďalšia by mala byť po prázdninách pretože na prázdniny idem ku babke :) Tentokrát nepomohla ani pesnička na inšpiráciu :(:(:( I'm very sorry :(:(:( *Lili

6 komentárov:

  1. je to fajn cast :D tesim sa na dalsu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale ako som povedala je len taká prechodná o ničom v najbližšej dobe sa budem snažiť niečo dať dokopy :) Dúfam že sa mi to podarí :):) *Lili*

      Odstrániť
  2. Dievča, tú pesničku si možno videla na mojom blogu :) Na (asi) 13 časti :D A táto časť je super ako vždy ;) A teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš našiel sa iniciátor mojej inšpirácie :D Za tú pesničku moc ďakujem a ďakujem aj za pochvalu,ale táto časť je bohužiaľ o ničom :/ Neviem kedy sa mi podarí pridať ďalšiu kedže nemám teraz v mojej hlave nič,len prázdno a depresie :( No dobre nie je to až také zlé,ale predsa len nápady nie a nie chodiť :/ Neviem čo mám robiť :( *Lili*

      Odstrániť
    2. Neboj sa, to prejde ;) Aj ja mám občas také obdobie :/ Ale nič si z toho nerob. Inak čo si myslíš o ich novom albume ?? Podľa mňa je BOMBASTICKÝ !! :DDD

      Odstrániť
  3. Podľa mňa je táto časť úplne skvelá :D :) A inšpirácia doojde :) trust me :) :* A ďakujem za zdielanie :) :*

    OdpovedaťOdstrániť