Stránky

piatok 5. októbra 2012

Hope Dies Last-39.časť

Neuveriteľné :D Po prvý krát stíham 2 časti za deň :D Asi to bude tým že sedím celý deň doma a nudím sa kedže som chorá :D Zajtra tiež celý deň doma :/ Ešte že večer o 7 odchádzam a vrátim sa tak okolo pol 3 alebo 3 rána :D už sa teším na zajtra len dúfam že bude aspoň trocha sranda :D No nič kedže ešte nie je žiadny koment na predchádzajúcej časti,zverejním to tu neskôr ako som to teraz začala čítať :) Takže dúfam že sa vám prehliadka mesta a kino budú páčiť a mám pripravené aj obrázky ako išli baby oblečené :) Hope like it :*** vaša *Lili* :) :*

Ráno z pohľadu Vanesy:
Ráno som sa zobudila ako prvá.Kedže ideme chalanom ukázať mesto,rozhodla som sa že sa oblečiem a pôjdem domov.Rýchlo som našla Elisinu kefu a prečesala som si vlasy.Predsa nemôžem ísť po ulici ako strašidlo.Čo keby ma niekto spoznal.Dala som si jemný make-up,ktorý som si doniesla z domu a zišla dom dole po schodoch.Elisina mama a Andrea boli v kuchyni a rozprávali sa."Dobré ráno.Caroline ďakujem vám za všetko,ja už pôjdem,prosím povedzte El,aby mi zavolala keď pôjdeme do mesta"usmiala som sa na ňu a skôr ako niečo povedala,vyšla som von a zabuchla za sebou dvere.Dúfala som že nikoho nestretnem,kedže som si dnes ešte neumývala zuby.Našťastie sa mi to podarilo a ja už som odomykala dvere na našom byte.žijem len s mamou a Miou.Mia nie je moja sestra,je rovnako stará ako ja a je moja kamarátka.Býva s nami preto,lebo sa poznáme od malička a moji rodičia poznali jej rodičov.Môj otec z jej rodičmi,pracovali spolu v jednej firme a kedže my sme si nemohli dovoliť auto,a Mia bývala o 2 brány ďalej od nás,ocko chodil z jej rodičmi na aute.Raz keď sa vracali z práce,nejaký opitý idiot šiel v protismere a narazil do ich auta.Miiny rodičia boli na mieste mŕtvy,no kedže ocko sedel vzadu,mal šancu na život.No dostal krvácanie do mozgu skôr,ako stihli prísť zo sanitkou do nemocnice a tak zomrel keď ho prekladali z auta do budovy.Mia inú rodinu nemala a tak sme sa z mamou rozhodli,že si ju adoptujeme.Veď predsa by som svoju najlepšiu kamarátku,nenechala ísť do detského domova.Bola mojou najlepšou kamarátkou,no a od kedy spolu bývame,je mi naozaj sestrou.Nebolo to pre nás ľahké.Ako pre moju mamu,tak pre mňa a Miu."Mamíííí,som doma"skričala som na celý byt.Mama prišla celá uspatá."Ups.Asi som ťa zobudila čo?Ale veď je už veľa hodín.Nikdy si nespala tak dlho"usmiala som sa na ňu."Zlatko je 7 hodín ráno.Vždy spím do 8"usmiala som na mňa.JA som na ňu vyvalila oči a otvorila ústa.Vtedy som sa konečne pozrela na mobil a zistila že je vážne 7 hodín.No nič.Niečo som zjedla,zavrela sa v izbe,prezliekla sa do pyžama a hodila sa do postele.Povedala som si že keď je tak málo hodín,tak si ešte na hodinku alebo dve pospím.Aj tak si myslím že do mesta pôjdeme až okolo 1 alebo 2 poobede.Keď som spala,snívalo sa mi že mám manžela,ktorému som v tom sne nevidela do tváre,pravdepodobne preto,pretože ešte neviem kto to bude,mala som veľký dom,krásne 2 blonďaté detičky a mačky.Mala som šťastný život.A práve v tom sne som si uvedomila,aká som do teraz bola a od teraz sa chcem zmeniť.Vlastne som si uvedomila,že žiarlim na El a An,že sú zamilované.Aj ja to chcem už konečne zažiť a nie len chodiť každý deň či týždeň z iným chalanom.No keď proste neviem nájsť toho pravého.No Elis má asi pravdu.Mala by som hľadať chalana,ktorého budem milovať kvôli srdcu a nie kvôli peniazom.Zrazu mi zazvonil mobil,ktorý som si položila na stolík vedľa postele a zobudil ma.Najskôr som sa pozrela na hodinky a bolo 10 hodín ráno.Povedala som si že dobre že ma zobudili chcela som spať len 2 hodinky,no spala som 2 a pol.Nevadí,zdvihla som a ozvala sa Elis.Nevedela som kto mi volá,pretože som si nevšimla meno.Až Keď som som počula jej hlas vedela som že je to Elis."No čo?Si prichystaná do mesta?"skoro som sa zadusila vlastnou slinou."WTF?Preboha je 10 hodín ráno,práve si ma zobudila a vy už chcete ísť do mesta?Nie,nie potrebujem aspoň hodinu.A čo Mia?Ona sa nepotrebuje nachystať?"vyhovárala som sa."Mia tu mala veci z minula keď ste u nás strávili týždeň a tak sa sa prichystala tu a šaty som jej požičala.Zmizla si bez nej,tak sme mysleli že už budeš hotová a ty si vyspávaš.Síce Mia zo začiatku protestovala,pretože mám predsa len iný štýl ak ona,no nakoniec sme našli niečo,čo aspoň trocha zodpovedá jej stýlu.Tak dobre Van máš 1 hodinu nato,aby si sa nachystala a prišla ku mne"zasmiala sa El a zložila.JA som sa rýchlosťou blesku vrútila do kúpelne,za nejakých 5 minút som vyšla zo sprchy z uterákovm na hlave.Obliekla som si čierne legíny a slabo ružovú sukňu.Viem,je začiatok Marca,no tie legíny sú fakt hrubé,takže by mi nemala byť zima.Obliekla som si hnedú blúzku a išla sa vrhnúť na vlasy.Vlasy som si rozpustila,vyfénovala a vyžehlila.Spravila som si pekný drdol zo zapletenými pramienkami.Naniesla som si make-up,čierna ceruzka a špirála.Zakončila som to leskom na pery,ktorý nebol veľmi výrazný,ako tie ktoré som nosievala doteraz.Zakončila som to z vysokými topánkami telovj farby.Niekto by si povedal,preboha veď v tom nevydrží celý deň,no ja som na to zvyknutá.Prvé dve roky nosenia ma nohy boleli,no teraz som si na vysoké topánky tak zvykla,že bolesť už necítim.Na to modré sako ,kabelku,povedala som mame kam idem a už som bola na ceste k El.

Z Elisinho pohľadu,od kedy zložila Van:

Z Van som sa dohodla že do hodiny je tu.Miu som nechcela nechať ísť samú domov,preto som jej požičala niečo z mojích vecí.Samozrejme protestovala,pretože obľubovala čiernu,no a ja zas farby.No nakoniec sme spravili kompromis a našli sme jej červené nohavice,čierne tričko z čipkou a dlhým rukávom.Dala som jej strieborný prsteň,retiazku z malou sovou,štvorčekové náušnice a náramky.K tomu som jej našla čierne látkové čižmy,ktoré som jej podarovala,pretože tu stoja rok a ešte som ich nemala.K tomu sme doladili sivú čiapku a čierny kabátik.Sebe som vybrala bielo-čierne pruhované nohavice na ktorých bol pripnutý malý štvorlístok.K tomu sivé tričko z trištvrťovým rukávom.Doladila som to čiernymi botaskami zo vzorom leoparda.červený náramok proti urieknutiu,ktorý mám stále na ruke,k tomu bielu čiapku a sivý šál.K tomu som si prichystala sivý kabátik.A teraz vyberieme niečo pre An.Pre ňu sme vybrali modré nohavice z čiernym opaskom,čierne tričko z obrázkom roztomilého tučniaka,modré tenisky,ružovú baseballovú bundu,ktorá je ale v štýle zimy,pretože je zvnútra zateplená.Včera mi prezradil že rovnakú má Zayn,ale čiernu tak som Niallovi povedala aby ho donútil zobrať si ju.Ďalej sme pre An prichystali náušnice v tvare nory,prsteň z ružou,čiernu čiapku,čierny šál a zobrali sme jednu kabelku.Zhodli sme sa že nám stačí jedna kabelka kde si dáme len mobili,peňaženky a také drobnosti.Kabelku sme vybrali malú v tvare kruhu.Bola čierna z bielymi bodkami.Ešte som vyhrabala ružové náramky a mali sme vymyslený outfit aj pre An.Zatiaľ sme všetky boli v pyžamách a išli sme sa umyť.Všetky sme sa umyli,vlasy si dali do copu a prišiel na rad make-up.Každá sme maľovali každú.Dali sme si len jemný púder,čiernu linku a špirálu.Potom prišli na rad vlasy.Nerobili sme s nimi v podstate nič.Kedže sme brali čiapky,chceli sme si ich nechať rozpustené.Ja a An sme si ich jemne natočili a Mia si ich vyžehlila.Potom sme sa už len obliekli,doladili detaily a išli do obývačky počkať na Van.Keď som uvidela ako sa Niall napcháva,musela som sa usmiať."A mne nedáš?"zasmiala som sa a on sa tak zľakol chudák,že sa skoro zadusil.No a keď sa na mňa pozrel,aj by spadol,ale sedel na zemi v obývačke."Wau,vyzeráš úžasne.Baby vy tiež.Preboha ja vás nespoznávam"usmieval sa Niall."A kde sú ostatný?"opýtala som sa."Ešte spia"odpovedal z ľahkosťou Niall."What?Veď o chvíľu je tu Van a odchádzame do mesta.Niall padaj ich zobudiť a okamžite sa oblečte učešte a neviem ešte čo,máte na to 1 minút.To by ste mali zvládnuť"povedala som a Niall sa na mňa zahľadel pohľadom že WTF? No poslušne sa postavil a išiel do izby.Z izby sa začal ozývať krik a nadávanie.Len som započula ako niekto nadáva niečo o tom prečo si nás nezobudil skôr,alebo niečo také.Za 5 minút už prišla Van a keď sme jej povedali o chalanoch,skoro nás zabila."Prečo ste ma tak hnali,keď teraz čakáme na nich.Do riti a ja som skoro nič nestihla."ja som sa začala smiať."Preboha Vanesa,vyzeráš úžasne,my sme na to nemali o nič viac času,kedže sme sa začali chystať,keď som dotelefonovala s tebou"usmiala som sa na ňu.Ona to radšej nechala tak.Asi o ďalších 5 minút sa prirútili chalani.No keď nás zbadali,doslova zamrzli,okrem Nialla ktorý nás už videl tak kráčal ďalej a keď uvidel chalanov,začal sa tak strašne smiať,až spadol na zem."Niall nesmej sa.My za to nemôžeme že sme také krásne"povedala Van,no myslela to zo srandy.Vtipkovala,vedela som to,pretože na mňa žmurkla."WAAAAAAUUUU"povedali všetci chalani naraz."No tak preberte sa.Neokukujte už toľko"povedal Zayn a Niall súhlasne pokrútil hlavou.Vzápätí mňa a An chytili Niall a Zayn okolo pásu a ťahali nás von z domu.


Viem sľúbila som že dnes bude prehliadka,ale musím vás trocha ponaťahovať :D Vážne som netušila že dnes zvládnem obidve časti,no zvládla som to :D:D Som na seba hrdá :D Hope Like It :** I love you *Lili* Pls koment :)



An-oblečenie do mesta

Niall ako papal na zemi v trochu kreslenej podobe ale je to cute :D

Mia-oblečenie do mesta

Elis-oblečenie do mesta (totričko bez toho šálu )


Vanesa-oblečenie do mesta

6 komentárov:

  1. Wrrrr prestaň ma naťahovať... Lebo doojdem za tebou tam na opačný koniec SR a vytrasiem z teba dušu!! :D :D :D Častica prfektnáá ako vždy.. :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale no táááák treba trocha ponaťahovať :D Ďakujem len keby tu bolo aj trocha viac LIKE možno by som tomu aj uverila že je dobrá :/ *Lili*

      Odstrániť
    2. wrr... žena neštvi ma!!! tak ja dám každý deň 3 komenta aby si mala lepší pocit okej??? :) :) :) :* no taaaak...
      Ak ma lúbiš tak píš :D :D :D (Áno áno... vo vydieraní som dobrá :D)

      Odstrániť
    3. Ježiš ja som už totálna závisláčka na fb :D Ja som napísala LIKE namiesto koment :D Ale o aj tak nebude ono chápeš? PRetože to stále budeš ty aj keby tam bolo 100 komentárov :/ A dostať od teba komentár ma vždy hreje pri srdci že to aspoň niekto číta no jeden komentár je čo? Pre mňa je to síce veľa pretože je od teba,ale mám pocit ako keby si to čítala len ty :/ Ale jasné že budem písať nenechám ťa v tom :D *Lili*

      Odstrániť
    4. Hej dievča aj ja to čítam !!! A som HAPPY že si pridala ďalšiu časť ! :D A teším sa aj na ďalšie, ale nie vždy sa mi podarí napísať komentár

      Odstrániť
    5. Ja som rada že to číta aj niekto iný :) Ja to chápem,len vieš,vždy keď tu prídem a je tu jeden komentár myslím si že to číta len Patush.Ale od teraz budem myslieť aj na teba aj keď tu nebude komentár od teba :) *Lili*

      Odstrániť