Stránky

pondelok 8. októbra 2012

Hope Dies Last-40 časť

Wau 40.časť.Ako je to možné? :D Aha už viem za podpory mojich milovaných čitateliek ktoré mi dávajú pravidelne komentár čo je asi tak len Patush a najnovšie Kikuška.Sem tam mi niekto iný dá komentár no nie pri každej časti čiže je pre mňa dosť zraňujúce,ak napíšem predlhú časť a dostanem jeden,dva komentáre a pritom ak sa pozriem koľko ľudí to čítalo tak tam je nejaké také číslo ako 20 alebo dokonca aj 71 a ja na to pozerám a vážne je mi ľúto že z takého množstva ľudí čo to čítalo mám jeden komentár   :( *Lili* 

Z pohľadu Nialla:
Toho čumenia už bolo dosť.Zayn začal žiarliť a samozrejme ja tiež."No tak preberte sa.Neokukujte už toľko"povedal Zayn a ja som sa na nich pozrel a súhlasne prikývol.Nikto nebude toľko očumovať moju Elis.Pozrieť sa mohli ale Harrymu už išli pomaly slinky.Preto sme zo Zaynom akoby telepatiou zobrali svoje dievčatá,chytili ich za pás a ťahali ich vonku pred dom.Aj keď sa priznám,keď som uvidel Miu bol som prekvapený.Síce som ju videl včera prvý krát,no vyzerala inak.Tentokrát mala na sebe nejako viac farieb.Samozrejme nepáčila sa mi pretože ja ľúbim len a len Elis,ale zaujala ma tou zmenou,prezeral som si ju tak skúmavo že čo sa jej stalo."No tak Niall,nečum na ňu aspoň tak okato"povedala nahnevane Elis."Nebodaj žiarliš zlatko.Neboj sa som len tvoj.Ja na ňu pozerám len preto,že včera vyzerala úplne inak.čo sa jej stalo?Má na sebe nejak viac farieb"usmial som sa.Samozrejme sme šepkali aby ns nikto nepočul."Vzala si ju do parády tvoja milovaná"usmiala sa konečne už aj ona."Tak to sa ti podarilo.No poď ideme,Harry na teba znova čumí"povedal som už trocha žiarlivo a aj som sa tak na Harryho pozrel.Keď ma zbadal hneď svoj zrak presunul na Vanesu.Chytil som teda Elis za ruku a vyrazili sme.Ostatný išli za nami."Aj tak sa nezbavím pocitu že ti Harry čumí na zadok.Pretože viem že čumí"pošepkal som Elis a zasmial som sa.Elis sa zrazu šibalsky usmiala.Nevedel som čo ma za lubom."Harry,neslintaj tak nad mojím zadkom.Niall žiarli"povedala to nahlas aby to každý počul.Ja som sa začal strašne červenať a keď som sa obzrel na rýchlo dozadu,videl som že aj Harry je celý červený.Každý okrem nás dvoch sa pustil do veľkého smiechu.Mne to smiešne neprišlo."Super,moje vlastné dievča ma strápnilo"a tváril som sa urazene.Keď som sa jedným očkom pozrel na Elis,už sa nesmiala a pozerala do zeme zo smutným pohľadom.Stále sme sa držali za ruky,no už ma nedržala tak pevne ako predtým,ale povolila a bola smutná.Tak som ju potiahol,aby zastala a nechal som aby ostatný išli pred nás.Keď sa išli niečo opýtať,pozrel som sa na nich,tak radšej zostali ticho a pokračovali ďalej."No tak Elis,prečo si smutná?"opýtal som sa a chytil som ju za bradu aby sa pozerala priamo na mňa.Pozerali sme si do očí,no ona nič nehovorila."Prepáč,nechcel som aby si bola smutná,veď ja chápem že to bola sranda,aj ja som si robil srandu sám zo seba keď som povedal že vlastné dievča ma strápnilo.Prosím usmej sa,nechcem aby si bola smutná"pozeral som jej do očí,no ona nie a nie usmiať sa.Tak som ju jemne no dlho pobozkal.Hneď ako som sa od nej odtiahol po asi 5 minútovom bozku pri ktorom my lietali motýle v bruchu,v hlave vybuchoval ohňostroj a pri ktorom som nevnímal nič,len seba,Elis a naše spojené pery,sa usmiala."Konečne vidím úsmev na ktorý som čakal.Prepáč,nechcel som aby si bola kvôli mne smutná"ešte stále sme stáli tvárou v tvár a pozerali si do očí."Nebola som smutná,len som čakala kým urobíš presne to,čo si urobil,začala sa smiať a rozutekala som.Zostal som prekvapený.Hneď,ako som sa spamätal,som sa rozutekal a začali sme sa naháňať.Pobehovali sme okolo všetkých ostatných,ale aj okolo neznámych ľudí.Museli si o nás myslieť že sme sa zbláznili.No keď som ju konečne chytil,rozutekal som sa opačným smerom,no ona lenivka,prišla k Zaynovi a povedala "máš babu" a začala utekať.To isté zopakoval Zayn a dal babu An,ona Mii,Mia Louisovi,Loui Harrymu,no keď Harry to chcel dať Vanese,len sa naňho škaredo pozrela a potom pozrela na svoje topánky.Tak sa Harry chudák odvrátil a tak sme sa začali naháňať všetci,okrem Vanesy.Predstavte si že na ulici stretnete 9 ľudí na ulici,z toho sa 8 naháňajú,čiže zaberajú skoro celú ulicu,len preto aby ten jeden nechytil toho druhého."Dobre,ľudia stačí.Každý sa na nás pozerá, a predsa nechceme,aby si nás veľmi všímali,nemusí vás každý spoznať"povedala Elis a zastavila.Tým že zastavila,do nej narazil Zayn,za ním hneď An a Louis.Všetci s zvalili na zem a chudák Elis bola úplne dole."Héééj,strácam kyslík,postavte sa zo mňa"hovorila to už trocha priduseným hlasom.Okamžite som tam pribehol,Louis sa už postavil,pomohol som An,Zaynovi a napokon som postavil na nohy Elis."Si v poriadku?"opýtal som sa jej a vážne som sa snažil zadržať smiech.Pučil som sa,len aby som sa nezačal smiať."Ja áno,ale pozri sa na moje šaty.No nevadí,nejako to prežijem.Počkaj keď nás odfotí nejaký fotograf s titulkom Niall chodí z nejakou bezdomovkyňou,alebo niečo v tom zmysle"začala sa smiať Elis."No tak Elis tak nehovor,veď pozri,len ťa trocha oprášim a je to v pohode.A aj keby si bola v roztrhaných šatách,aj tak by som ťa miloval a išiel by som s tebou aj nakraj sveta.Nezáleží čo máš na sebe,či ako vyzeráš,alebo čo o tebe povedia iný,ja ťa ľúbim,aj keby o tebe napísali v novinách to najhoršie klamstvo,jasné zlatko?"opýtal som sa jej z očí do očí.Kedže neodpovedala,bral som to ako áno a na stred ulice som ju začal bozkávať."Hej,vy dvaja pokračujeme.Prestaňte sa už toľko ocumľovať a poďte.Och nie teraz ešte aj oni"bol nám povedať Louis a to isté išiel povedať An a Zaynovi."Elis,kde ich vlastne chceš zobrať?"opýtala sa ma Mia.

Z pohľadu Elis:
"Elis,kde ich vlastne chceš zobrať?"opýtala sa ma Mia.Usmiala som sa,pretože to dnes bolo prvý krát,čo niečo povedala."hmmm nechajte sa prekvapiť.Niečo som nám vybavila,síce neviem či sa vám to bude zo začiatku páčiť,no nakoniec budete ohromený,sľubujem"usmiala som sa na nich šibalsky a znova som začala utekať smerom k dómu sv. Alžbety.Zastala som a oznámila som im,"tak a sme tu.Toto je naša prvá zastávka"usmiala som sa.Najprv nechápali.Stáli sme tam asi ešte 5 minút a všetci na mňa zízali že čo bude ďalej.Prišla staršia pani a prihovorila sa mi."Tak ty si Elis?"opýtala sa ma z milým úsmevom."Áno,to som ja,je všetko v poriadku,môžeme ísť?"s úsmevom som sa jej opýtala."Všetko je zariadené.Zvládnete to sami,alebo mám ísť s vami.Predsa som len postaršia pani a už toľko nevládzem a vyzeráte ako zodpovední mladí ľudia"stále sa milo usmievala."Nebojte sa,ja vás chápem,síce sú niekedy ako deti,ale ja ich dokážem skrotiť.Keby teraz vedeli čo hovorím,asi by som neskončila dobre.Sú totiž Angličania"usmiala som sa,vzala si od nej kľúče a ona odišla."Stretneme sa tu o 2 hodinky.Myslím že by vám to malo stačiť.Ak nie,tak sa potom vrátim o ďalšiu hodinku.Zatiaľ sa majte"znova sa milo usmiala,vlastne ešte ani neprestala a odišla."Tak ľudia,ideme"keď som sa pozrela,že sa baby smejú a keď som si všimla ako sa tvária chalani,hneď mi došlo,že sa tak tvária preto,pretože mali zo Slovenského jazyka Španielsku dedinu.Tak som sa začala smiať aj ja."Kam to vlastne ideme?"opýtala sa An."Nechajte sa prekvapiť,no myslím že sa to najmenej bude páčiť Van.Prepáč zlatko,nemala si si brať také topánky,budeš to musieť zvládnuť"nechápala no keď si všimla čo odomykám,vravím vám,nechceli by ste vidieť ten jej vražedný pohľad ktorý na mňa hodila."To snáď nemyslíš vážne.Vieš dobre že  tých topánkach zvládnem v pohode chodiť,ale vyšplhať toto?Prečo si mi nepovedala že si nemám brať také topánky keď si so mnou volala? Vieš dobre že stále nosím také topánky,tak si musela vedieť že ich zoberiem"doslova penila."No tak Van,keby si vedela,že si nemáš brať také topánky,už by si vedela že budeme chodiť v podstate do kopca a pomaly by ti došlo kam ideme a malo to byť predsa prekvapenie"pozerala som sa na ňu z ospravedlňujúcim pohľadom."Ak ti vážne bude zle chodiť v tom,dám ti svoje topánky a ja pôjdem bosá"usmiala som sa a žmurkla na ňu."No fajn,ty budeš musieť byť bosá"vyplazila na mňa jazyk."Tak fajn,urobíme jeden rad ako pôjdeme hore,pretože je to tu dosť úzke,takže sa nebudeme môcť striedať ani ísť vedľa seba dvaja.Dúfam že nikto nemá námietky že pôjdeme až hore,tak kde sú tie hodinky"usmiala som sa a ukázala im vežu.Všetci otvorili ústa,okrem báb,pretože oni vedeli kde pôjdeme."To si z nás robíš srandu?Chceš vyšliapať až tam?No tak zlatko,ty ma chceš zabiť"zatváril sa zmučene Niall a tak isto aj ostatný chalani."Ale neboj,ani nebudeš vedieť a už budeme hore"povedala som a dala mu veľkú pusu."Takže ja pôjdem prvá,za mnou pôjde Niall,za Niallom pôjde hmmm Liam za Liamom pôjde Van,za ňou Harry,za ním Mia,za ňou Louis,za ním An a napokon Zayn"usmiala som sa a vedela som,prečo sa usmievam.Všetkých som totiž dala tak,aby sa mali na čo pozerať.Za Nialla som dala Liama,pretože na Niallovu riťku sa nebude pozerať nikto z dievčat okrem mňa.No a to isté zo Zaynom.Preto som ho dala ako posledného,pretože viem že An by nebola nadšená,keby sa mu nejaké dievča pozeralo na zadok,síce,viem že ona by sa chcela pozerať na jeho zadok,no nejde to."ej,prečo musí byť Zayn za mnou,chcem aby bol predo mnou"povedala urazene An."Prepáč An,vieš že by som ho dala pred teba,vieme prečo,ale nejde to.Ty nedokážeš zavrieť tie dvere pretože sú ťažké,preto som dala Zayna posledného,no a potom už cez tú úzku uličku by neprešiel pred teba.Prepáč zlatko,ja viem prečo som urobila taký rad a viem prečo by si chcela Zayna pred sebou,no nejde to"poslala som jej vzdušnú pusu a po jednom sme začali vchádzať do veže."Takže Zayn zatvoril dvere a ja dám poslednú inštrukciu.Ak niekto nebude vládať,treba povedať a na chvíľu si oddýchneme.Kedže sme tu dosť veľa a každý ma inú výdrž,myslím že stáť budeme dosť často,no my to zvládneme.Tak veľa zábavy"usmiala som sa a začala som kráčať po schodoch.Mali sme to namierené na vrchol veže,ktorá je súčasťou dómu sv.Alžbety.Z vonku to síce vyzerá vysoko,no keď sme tu boli zo školy tak sme boli 30 ľudia hore behom 15 minút.No myslím že s týmito padavkami to bude trvať asi tak hodinu.Jediné o kom viem že to zvládneme som ja,An a Mia.Bola by som si istá aj Vanesou,no v tých topánkach neviem.A mohol by to bez problémov zvládnuť aj Liam a Zayn,kedže sú športovci.Uvidíme.Počas cesty som často fotila do môjho foťáka výrazy všetkých tých ľudí podo mnou.Bolo to komické."Okej stačí.Elis,po prvé už nás nefoť a po druhé,vyžadujem si prestávku"požadoval Niall a keď som jemne zakývala hlavou,zvalil sa na schody."Preboha Niall,tak ty si musel byť riadne unavený,keď si sa tak zložil"začal sa rehotať Harry."Water,please,water"kričal Niall.Vtedy nám niečo došlo."Ups,my nemáme vodu.Ako som na niečo také podstatné mohla zabudnúť"obviňovala som sa."Ale no tak Elis,nič sa nestalo..........

V ďalšej časti sa dozviete ako sa skončila kauza voda :D:D Dúfam že sa vám dnešná časť páčila a stretneme sa znova,ak napíšem ďalšiu časť,prosím komenty,ako sa vám táto časť páčila a beriem aj nadávky že som vás znoa nechala v napínaku :D:D:D vaša *Lili
do tejto veže sa vydali naši prieskumníci :D:D:D

9 komentárov:

  1. A zase mi to robíš... wrrr... inak... ako to robíš že napíšeš takú dlhú časť???? Ja sa môžem snažiť ako chcem aj tak je to krátke :/ hmmm... chcem od teba doučovanie kreatívneho písania :) :D :*
    a už sa teším ako to spolu dokopeme na 100-vku :):*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach veď ti hovorím že vždy dávam napínaky :D noooo kúzlo je v tom že to píšem pár dni niekedy neviem dať dokopy jednu takú dlhú časť celý týždeň.Radšej budem písať po dlhších častiach a opíše ich vzťah podrobne do tej stovky :D ako písať krátke časti a len tak všeobecne :D to by som sa dostala ku stovke veľmi rýchlo no ja sa neponáhľam k tej stovke....túto časť chcem písať ešte nejaký čas :) Viem,všetko sa raz skončí,no ja nechcem aby to bolo tak skoro ;) A áno,dokopeme,nejak to už zvládnem za tvojej pomoci :***** Mám ťa rada *Lili

      Odstrániť
    2. Ja teba viac :)ty moja najdrahšia detailistka :D :D :D :*

      Odstrániť
    3. no a čo? Mám rada veci detailne popísané je to veľká vada? :D

      Odstrániť
  2. UŽ ZNOVU !!! :D Ja nechcem takéto konce :(( :D Kedy bude ďalšia časť ? Prosííím napíš ju rýchlo ! :D Som zvedavá na tú vodu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak budeš si musiť zvyknúť :D Takéto konce píšem skoro vždy :D Práve čítam tvoju story a už som sa toľko nasmiala že až je úžasná :D No bohužial som do toho tak zahrabana ze nestiham ani davat koentare len klikam z jednej casti na druhu dufam ze sa nepohnevas za to :/ :) dalsia neviem kedy bude kedze zajtra idem po marodke znova do skoly *Lili*

      Odstrániť
    2. No až tak úžasná moja story nie je ... tvoja je LEPŠIA o 100% ;)a už sa teším na moment, ked si prečítam tvoj koment :DD :P

      Odstrániť
    3. Ani nevieš o ktorej som rozprávala :D Čo značí,že rozprávaš somariny,pretože nevieš aká je tvoja story dobrá....vážne je skvelá :) :** *Lili*

      Odstrániť
    4. Tvoja story je lepšia !!!! :D

      Odstrániť