Stránky

štvrtok 4. októbra 2012

Hope Dies Last-37.časť

Tákže je tu ďalšia časť,hoci viem že môj príbeh už veľa ľudí nečíta :/ No budem sa s tým musieť zmieriť a písať pre tých ktorý môj príbeh ešte čítajú.Nechcem nikoho sklamať tým,že by som napísala že z nedostatku čitateľov končím. To by nebolo voči mojím oddaným čitateľom fér že? :D Ale nie robím si srandu myslím že by ste to prežili bez tohto príbehu kedže nie je v podstate o ničom.Je o všetkom čo je aj vo väčšine príbehov.Dievča ktoré stretne 1D zamiluje sa do jedného z nich začnú spolu chodiť atď. je to o tom istom nie ako napríklad príbeh mojej naj čitateľky Patush je úplne iný.Je fantastický :**


On sa na mňa usmial a dal mi pusu.Keď som sa potom pozrela na Vanesu,tá šla skoro vybuchnúť.Bavila som sa na tom.Až kým Mia nezahlásila-"Zdá sa mi to,alebo sa tu utvorili nejaké nové páriky?" a v tom momente som to v sebe neudržala.Ešte jeden malý pohľad na zježenú Vanesu a začala som sa neskutočne smiať.Každý sa na mňa nechápavo pozeral.Keď si An všimla na koho nenápadne pokukujem,doplo jej z čoho sa smejem a spustila aj ona.Obidve sme sa šúlali po zemi a nikto nevedel čo sa nám stalo."Zlatko,čo sa stalo?"opýtal sa ma Niall a Vanesa ešte viac znervóznela.Kedže som sa nedokázala prestať smiať,nemohla som mu ani odpovedať."Mia,poďme,práve mi mama napísala sms že je u nás tvoja mama a máme sa okamžite dostaviť ku nám"vedela som že to Vam povedala,aby tu nemusela byť."No tak to chcem tú sms vidieť.Vam stalo sa niečo že tu s nami nechceš ostať? Viem že žiadna sms neexistuje"nejak som prekonala ten smiech a vypľula zo seba aspoň jednu súvislú vetu."Ak to chceš vedieť,poď so mnou na chodbu"pozrela sa na mňa z pohŕdavým pohľadom a vyšla von."Počkajte tu,aj ty Mia,ja to s ňou vyriešim.A ak bude chcieť odísť,tak ty tu zostaneš,predsa ti nemôže rozkazovať"žmurkla som na ňu a vyšla z izby.Nechcela som aby každý počul o čom sa budem z Van rozprávať,preto som zavrela dvere,aspoň som si to myslela."Takže čo ťa trápi Van?"išla som na to pomaly nech mi to povie sama."Ako to že chodíš z Niallom?Predsa nie si jeho typ"pomaly už vrčala.Ja s úplným kľudom som jej odpovedala"a kto podľa teba je jeho typ?"pozerala som priamo na ňu,z rukami na prsiami,v uvoľnenej polohe som stála a čakala na jej odpoveď."No kto iný predsa ako ja?Pozri sa,ja som blondínka,mám prenikavé hnedé oči,čo sa chalanom páči,som krajšia ako ty,priznaj si to a som proste dokonalá pre akýkoľvek typ chalana.No ty si síce pekná,no nie dosť pekná,aby si mala na to,chodiť z niekým ako je Niall.Je slávny a od jeho partnerky sa očakáva veľa.Nehnevaj sa na mňa Eli,vieš že ťa mám rada ako sestru a preto som k tebe úprimná,aby si nebola v živote sklamaná"o áno,zabudla som pripomenúť že sa Van prefarbila naspäť na blond,to asi kvôli tomu aby sa páčila Niallovi.Potom čo povedala to už vo mne vrelo.Pomaly sa mi zbiehali slzy v očiach a to asi preto,pretože mala pravdu.Ako som mohla byť taká hlúpa?Ako som si mohla myslieť že chodiť s Niallom bude také jednoduché?Nie som preňho dosť dobrá.Ani z ďaleka nie som taká pekná a sebavedomá ako je Vanesa."Tak a teraz ma dobre počúvaj Vanesa.Vôbec sa mi nepáči že hovoríš Elis Eli a už vôbec sa mi nepáči že sa jej snažíš natĺcť do hlavy nezmysly o tom,že nie je dosť pekná a že nie je typ pred kamery.Ja si to nemyslím,Elis je dokonalá v každom smere,je obetavá a áno síce sa hanbí postaviť pred kamery,no to dokazuje len to,že jej nejde len o peniaze,ale o lásku.O ten pocit ktorý ty evidentne nepoznáš.Je mi jasné že ty by si sa pred kamery postavila okamžite.Ty by si s tým problém nemala.Si typ ktorý má rád skôr finančnú stabilitu a pozornosť,ako lásku.Elis je dokonalá.Nikto nie je dokonalý,no každý je dokonalý pre niekoho.A Elis je dokonalá pre mňa.Milujem ju"zrazu sa zjavil na chodbe Niall a toto všetko skoro vykričal Van do tváre.Bože až mi tiekli slzy od dojatia."A ty Vanesa,si pekná baba a preto by si sa mala spamätať a hľadať niekoho,koho budeš milovať a on bude milovať teba a nie hľadať niekoho s veľkým množstvom peňazí a slávy.Keby si ma spoznala ako toho chalana ktorý nebol slávny nechcela by si ma.No Elis nejde o moje peniaze a slávu.Síce neviem či by ma chcela keby ma spoznala ako obyčajného chalana,ale ja by som ju určite miloval,hoci by bola z úplne obyčajnej rodiny a miloval by som ju aj keby žila v nejakom deckom domove,alebo niečo.Je na nej niečo výnimočné.Je milá ku všetkým ľudom,je citlivá a je na nej veľa dobrých vecí.Teba síce nepoznám,ale neverím žeby si pomohla niekomu v núdzi.Nechcem ťa odsudzovať,no nemám z teba taký pocit.Nechcem ťa uraziť.Sú možno dôvody prečo ťa má Elis rada.Možno ťa má rada preto,lebo vie čo sa skrýva v tvojom vnútri,alebo neviem čo,no keď ťa má rada ona,mám ťa rád aj ja,ale len ako kamaráta.A keď jej nabudúce budeš chcieť povedať niečo také škaredé,presvedč sa že nie je nikto nablízku a že sú zatvorené dvere"usmial sa na ňu a ona išla vybuchnúť.Ja som už plakala od dojatia a čakala som ako na to zareaguje Van.Jej tvár sa zrazu zmenila a začala plakať."Ja,El prepáč mi to.Vidno že Nialla miluješ a on miluje teba.Práve v tejto chvíli som si uvedomila že som až doteraz bola zlá kamarátka.Keď si spomeniem koľko chlapcov som ti už prebrala a to si s nimi ani nestihla chodiť a potom mi Mia a všetky ostatné hovorili ako plačeš celé noci,nevenovala som tomu pozornosť,hovorila som si že to prežiješ.Že mám na viac ako ty a preto som si to musela dokazovať tými najhoršími spôsobmi.JA sa zmením.Vstúpili ste mi do svedomia a sľubujem že sa zmením.Myslím že tá hnedá farba vlasov mi pristala viac a nevyzerala som ako sprostá blondínka ktorá robí každému zle.Prosím odpustite mi a ja sľubujem že vám nebudem stáť v ceste a ak nadíde čas na to aby som mala chlapca,uistím sa že ho ľúbim a nebudem hľadieť na to ako vyzerá,z akej rodiny je,ale na to že ma má rád a že ho mám rada ja.Ďakujem ti El a hlavne ďakujem tebe Niall že si mi ukázal a povedal aká som doteraz bola.Tak prosím teraz ma nevyhodte,spravme si super večer a sľubujem že sa ráno hneď spakujem a pôjdem domov.Mám vás rada"plakala Van.Síce som nevedela či jej môžem úplne dôverovať,alebo ako dlho jej tá zmena vydrží,ale som ochotná risknúť to.Aj keby sa nezmenila,život je na to aby sme robili chyby a poučili sa z nich."Van máš jasné že ti odpustím a budem dúfať že sa naozaj zmeníš.Ale ak ma sklameš aj tento krát,možno už nebudem schopná odpustiť ti to.Prosím nerozdeľuj ma z Niallom.Ja ho milujem.Dala by som zaňho aj život uvedomila som si až teraz ako veľmi ho milujem.Keď som si uvedomila že preňho niesom dosť dobrá a že by ma po čase mohol vymeniť napríklad aj za teba.Asi by som to neprežila.A teraz prestaňme plakať,dajme sa do poriadku a poďme za ostatnými užiť si večer"objali sme sa a Van odišla dnu za ostatnými."Myslela si vážne tie slová o láske?"opýtal sa ma Niall.Bola som otočená tvárou k nemu a úprimne sme si hľadeli do očí."Teraz ako sa na mňa pozeráš,mám pocit,ako keby si mi videl do duše.Ako keby si mi čítal myšlienky a vedel čo chcem povedať.Tak čo myslíš že som klamala?"opýtala som sa.Stále som plakala.Nie preto že by som sa bála že mi neverí.Proste som na lásku citlivá."Elis.Milujem ťa a verím ti.Viem že by si mi neublížila.Ale chcem to počuť z tvojich pier pretože sa mi to veľmi dobre počúva"zasmial sa."Niall,ak budeš chcieť budem ti to opakovať každý de§,každú hodinu,minútu,sekundu,stotinu,všeličo možné môjho života.Niall Horan,neskutočne,neopísateľne,nekonečne ťa milujem"povedala som a pobozkala som ho.Tá pusa bola mokrá,pretože som stále plakal.Naše tváre boli celé mokré,no nevadilo nám to.Užívali sme si to.Keď sme sa od seba odtiahli,chcela som si utrieť slzy,no Niall mi odstrčil ruky a urobil to sám."Už nikdy nechcem vidieť,aby si kvôli mne,alebo kvôli niečomu čo sa týka mňa,plakala"znova ma pobozkal a ruka v ruke sme sa vrátili dnu do izby a pustili sme si Modré z neba.Samozrejme našťastie máme super telku a vedeli sme nastaviť anglické titulky.Znova Ďalšie slzy.Milujem tú reláciu.Každý na Fb odsudzuje Vila Rozborila že to robí len pre peniaze,no keby to robil len pre peniaze,bolo by to na ňom vidno.Ten chlap sa dokáže v živom vysielaní rozplakať nad osudmi tých ľudí.Všetci sme tam plakali.Dokonca aj Niall vyronil nejednu slzičku,no snažil sa to skryť."Ja som to videla"pošepkala som mu do uška kedže sme ležali vedľa seba.On sa len usmial a potom si už tie slzy neutieral.Zrejme mu nevadilo prejaviť svoje city predomnou.Dokonca aj chlap ako Zayn vyronil pár krát slzu."Ako som si všimla Van a Harry toho majú asi veľa spoločného.Rozprávajú sa a vôbec nesledujú televízor"znova som pošepkala Niallovi a usmiali sme sa na seba a nenápadne sa pozreli na tých dvoch.Bolo vidno že to medzi nimi iskrí a dokonca som v ich tvárach videla že sa jeden druhému páčia a nie že Van chce Harryho len pre peniaze a slávu.Ona sa naňho pozerala vážne zamilovaným pohľadom.Modré z neba skončilo a chceli sme ísť spať."Tak zajtra by sme chalanov mohli zobrať do kina a obhliadku mesta čo poviete dievčatá?"pozrela som sa na všetky a oni súhlasili.Všetko sme pozhasínali.Samozrejme chalani išli spať do hosťovskej a baby spali u mňa v izbe.Pridala som sa k nim a všetky sme spali na zemi na matracoch a do noci sme sa rozprávali.


Dúfam že je to pre vás dosť dlhé a v ďalšej časti sa dozviete o čom sa baby rozprávali a dokonca aj o čom sa rozprávali chalani.A dozviete sa aj ako skončila prehliadka mesta a kino.Prepáčte že tak neskoro,ale som chorá a dosť dlho spím a mám problém z myslením kedže som chorá :D Ale kedže som celý deň doma až do Pondelka mala by byť každý deň časť.Hope like it *Lili* Ľúbim vás :**





pohľad Van keď uvidela El a Nialla spolu (plsss odmyslite si trochu toho úsmevu na tom obrázku) :)




















4 komentáre:

  1. Nie nie nie a ešte raz nie!!! určite by som neprežila bez tvojho príbehu... A nemala by si toľko klamať... šak ten môj sú samé kecy... :D kraviny... za nič to nestojí...
    Ale aj tak ťa ľúúúbim :) btw ak by to chcel niekto čítať tak dontlosehopezm.blogspot.com :)
    PatusH

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale prežila by si neboj sa :D A nerozprávaj ja som ti povedala že ak ešte raz povieš že tvoj príbeh je zlý a nájdem si ťa :D Chceš ma nasrať? Tvoj je úžasný,lepší než môj a zapamätaj si to :D I Love You :** A ostatný moji čitatelia určite si prečítajte jej príbeh je úžasný pls ja vás o to prosím :) *Lili*

      Odstrániť
  2. Máš už aj novsiu čitateľku ktorej sa páčia tvoje pribehy :d je to skvelý príbeh

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :) Prečítala si si od 1.časti? :) Som rada že získavám aj nové čitateľky kedže je to môj prvý príbeh :)

      Odstrániť