Stránky

streda 26. septembra 2012

Hope Dies Last-36.časť

Tak čo ako sa máte ? :D Tešíte sa že som konečne znova niečo napísala? :D Aj ja som rada :D Ja viem nedávam tu toho momentálne veľa,ale vážne mám toho strašne moc v škole :/ Prepáčte mi.....Viem že to tu už ani nesledujete,že ste sa n to vykašlali no aj tak to budem písať :( :) :** Milujem to :** Napĺňa ma to  *Lili*


Hneď ako som to dopovedala,sa rýchlosťou blesku otvorili dvere a dnu vletela mama.Kedže sme sa nestihli dopracovať k tomu relaxu,stále sme boli nalepený na sebe.Ja som sedela Niallovy tak že mal rozkročené nohy a ja som sa oňho opierala a tak isto sedeli An so Zaynom.Ostatný chalani ležali,alebo sedeli a opierali sa o hocičo čo v mojej izbe našli.Bola som strašne nadšená s toho,ako prijali môj a Anin vzťah s Niallom a Zaynom.Tešili sa spolu s nami,objímali nás a vítali nás v 1D rodine.Keď začali hovoriť "vitajte v našej 1D rodine"z An sme sa pustili do takého smiechu že na nás chalani z údivom pozerali.Van a Mia neboli pri nás,no kým by sme zapli film tak by sme ich najprv zavolali.No teraz,keď chodím z Niallom,tak som schopná všetkého.Ak sa Van čo i len trocha priblíži k Niallovi,vyhodím ju."Sarah?Môžeš prísť na chvíľu von?"opýtala sa ma zaskočená mama.Myslela som že mám problém,no viem,že moja mama taká nie je.Pozrela som sa na Nialla a on mal v očiach tak neuveriteľný strach,že som tomu ani nechcela veriť.Žeby ma mal až tak rád?Neviem a asi by som sa to dozvedela jedine keby som vedela čítať myšlienky.Usmiala som sa naňho a ukázala mu palec nahor,že všetko bude v pohode."Mami,verila by si tomu?Pred pol rokom,ešte keď sme nevedeli že pôjdeme do Anglicka,som sa sťažovala že každý v tomto dome je šťastný zo svojou láskou,len ja si neviem nikoho nájsť.No neponáhľala som sa a zrazu mám toho najúžasnejšieho,najkrajšieho,najromantickejšieho,najroztomilejšieho a ešte neviem akého chlapca.Síce nevie po slovensky,no kedže ja sa angličtinu učím od malička,nie je to pre mňa problém.Ani pre teba kedže si na pol Angličanka a ani pre ocka.Len ťa prosím nezakazuj mi s ním chodiť.Viem je to hlúpe a nezodpovedné.Raz odíde späť do Anglicka a ja zostanem tu aby som doštudovala.Alebo sa možno skôr rozídeme,ja neviem,ale vážne,mám ho rada.Mami ja ho milujem a nechcem ho stratiť.Aspoň nie v túto chvíľu."pozerala som na ňu s nádejou v očiach."Sarah,veď predsa nikto ti nič nezakazuje.Nikdy nevieš čo sa môže stať.Môžete sa nejaký čas rozísť,alebo prekonať všetky prekážky ako ja s tvojím ockom a zostať navždy spolu.Nikde nie je napísaný náš osud a preto musíme riskovať.Ja ti predsa nič nezakazujem ja som len chcela vedieť všetky detaily"zo srdca mi po týchto slovách spadol obrovský balvan a moja mama sa začala smiať a tešiť sa so mnou.Nakoniec ma objala popriala mi do vzťahu veľa šťastia,povedala mi že nám spraví popcorn a pošle hore k nám Van a Miu.Súhlasila som a šla naspäť do izby.Som zvedavá,čo urobí Van,ak ma uvidí s Niallom.Ona dokáže byť veľmi zákerná,ak sa to týka chalanov.Vošla som a všetci na mňa hodili svoj pohľad."Nebojte sa ľudia,všetko je v pohode.Mojej mame nevadí ak si niekoho nájdem"usmiala som sa na nich.Bolo vidno že Nialla to veľmi potešilo."Elis,práve ma niečo napadlo.Je štvrtok.V pondelok ideme znova do školy,preto som myslela že by sme to tu mohli chalanom za ten víkend poukazovať"povedala An a mne sa ten nápad veľmi páčil."Áno An má pravdu.Nikdy sme tu neboli a radi by sme videli v akom prostredí sa narodili priateľky našich kamarátov"usmial sa Liam."Ale to znamená,že by nás spolu mohli vidieť a mohlo by sa to dostať aj do novín.Takže asi radšej zostaneme doma.Nechcem chalanom spôsobovať problémy s novinármi"zosmutnela som keď som si spomenula aké tu bude chodiť s Niallom.Stále sa schovávať a tak ďalej."Ale zlatko,vieš,ak ti tak veľmi vadí keby ťa so mnou videli,tak môžeme zostať tu.Ale mne by naozaj nevadilo ak by sa svet dozvedel aké máme pekné a talentované dievčatá"usmial sa Niall,pozrel sa na Zayna,ten sa naňho súhlasne usmial a pokýval hlavou na znak súhlasu a dali nám pusu do vlasov.Znova sme sedeli tak ako pre tým vtrhnutím mojej mami,kedže sme totálne zabudli ako aj na Van a Mia,tak aj na film."Keď tak nad tým rozmýšľam,mama povedala že pošle dievčatá a oni ešte nikde.A nejak sme zabudli aj na ten film"zasmiala som sa."Keď rozprávanie s vami je oveľa väčšia sranda ako nejaký film a je to aj dobré na spoznanie vás"usmial sa Harry."Wau,pozor,Harry povedal niečo múdre"zasmial sa Louis.Kedže Harry sedel na mojej posteli,schytil prvý vankúš,ktorý mu padol pod ruku a hodil ho po Louisovi.Hneď ako sa Louis pozrel na ten vankúš,došlo mi čo je to za vankúš."Nie,daj ho sem.Louis neopovažuj sa ho niekomu ukázať.Je to prísne tajné.Nesmie to nikto vidieť."povedala som a vrhla som sa na Louisa aby mi ten vankúš dal.No on sa smial na tom,čo bolo na tom vankúši a kým som pristála pri ňom,stihol ho hodiť Liamovi.On sa tiež zasmial a kým som stihla byť uňho,hodil to Harrymu.Takto to pokračovalo aj pri Zaynovi a nakoniec to Zayn hodil Niallovi.No kým si to stihol Niall pozrieť,bola som pri ňom a vytrhla som mu ho z ruky."No tak zlatko,videl to už každý,tak mi to prosím ukáž.Som strašne zvedavý"pozrel na mňa so psími očkami."Nie neukážem.Je to strašne trápne.Každý sa zo mňa smial"tým každý som myslela chalanov a škaredo som sa na nich pozrela.Keď zbadali ako sa na nich pozerám,hneď zvážneli a tvárili sa akoby nič."Nie,ani za svet ti to neukážem"pritisla som si vankúš tesne k telu a tvárila sa urazene."No tak Elis,ja sa ti predsa smiať nebudem"prosil Niall."Na"hodila som ten vakúš doňho,kedže som si od neho sadla ďaleko a tvárila sa ďalej urazene.Kútikom oka som sledovala Nialla a on sa na ten vankúš len nádherne usmial,vstal,prišiel ku mne,chytil ma za ruku,postavil ma na pevné nohy a len ma pobozkal.Hneď ako sa odtiahol som sa začala usmievať a urazenosť už nebola aktuálna."Elis,je to cute"usmial sa a znova ma pobozkal.Začali sme sa jemne bozkávať,až nakoniec si všetci odkašľali a nám vtedy došlo že oni sú tam tiež.Na tom vankúši bola Niallova fotka.Bola som doňho platonicky zamilovaná skôr ako som ho stretla.No a keď som ho stretla,tak som sa zamilovala už naozaj.Hneď ako sme si sadli do pôvodnej polohy,sa do izby natrepali Van s Miou."No konečne.Už sme mysleli že nedôjdete"zasmiala som sa.Keď si ma všimla Van,ani si neviete predstaviť ten pohľad.Naschvál,ale nenápadne,som ju provokovala.Pozrela som sa hore na Nialla a usmiala som sa naňho ako keby som si ani nevšimla že prišli baby.On sa na mňa usmial a dal mi pusu.Keď som sa potom pozrela na Vanesu,tá šla skoro vybuchnúť.Bavila som sa na tom.Až kým Mia nezahlásila....


Pokračovanie nabudúce :) Ešte neviem kedy :( Myslím že je to dosť dlhá časť,aby ste mi odpustili to,že tu nepíšem až tak často,ale vážne nemám čas.Patush som to vysvetlila a ona ma pochopila,začo jej veľmi ďakujem,posielam pusinku :* a dúfam že si to čoskoro prečíta :) Ľúbim vás :** Vaša *Lili*


vankúšik :**
























4 komentáre:

  1. K časti sa nevyjadrujem lebo by som sa musela opakovať... ako vždy nenachádzam slov... Mám ale potrebu opísať to takto: Perfect wonderful unrepeatable unbelievable... už mi ani angličtina nestačí... počkaj raz ti to okomentujem turecky.. :D :D :D
    :OOOOOO vankúúúšik... :D :D chcééém... bože... 9. 1. mám 17 to mi ukazuješ aký darček dostanem? :D si zlatááá :D ... :D kks ja som asi divná ale závidím vymyslenej hrdinke..: :D :D :D :D oh god... inak prečo mi toto ribíííš??? vždy skončíš v najlepšom... wrrr... budem sa hnevať... :D Máš šťastie že ťa mám tak rada... na tento príbeh by som čakala aj do smrti :D a keby zomrem tak by som ako duch navštevovala túto stránku a pravidelne kontrolovala čo je nové :D :P som normálne že závislák :D :D :D ale šak čo už zvykaj si, ja už som si zvykla :D
    P.S. potom daj vedieť ako dopadal ožranpárty... :D chcem vedieť každý detail :D :D :D a dobrá rada... nespievaj v opitosti... tá hanba potom kks :D :P
    P.S.2- nemusíš ďakovať... vravela som ti že vždy tu budem pre teba nech sa deje čokoľvek :) a vždy budem najvernejšia čitateľka :D JA a nikto iný :D :P
    Forever your PatusH :) :***

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale no tak nachádzaj slová :D Nie je to nič extra.Podobný príbeh nájdeš skoro všade :):) Po turecky nie pretože to by som nerozumela :D nooo povedz mamke že chceš taký vankúšik ;) Ja viem každý mi hovorí že som zlatá :D Ne neboj nie som namyslená :D Tak potom som divná asi aj ja :D Pretože závidím vymyslenej hrdinke ktorú som sama stvorila :D:D:D Tak myslím že keby som bolo také nudné že by sa niečo nestalo na konci že vás nenechám v napätí,nikto by to nečítal :D A asi to už nikto nečíta kedže je tu len jeden komentár :( No a keby som to nechcela už písať pretože by som bola veľmi smutná že si zomrela čo by si ako duch čítala? :D Ale nie nemysli na smrť :) Hej hej dám vedieť je to až zajtra :D PS: A mne to vadiť nebude keď budem spievať kedže tam budem len ja a kamoška :D resp. mamina sesternica :D PS2:A ja som ti vravela že ja ti budem ďakovať stále tak či tak :D Pretože si vážne tá najvernejšia čitateľka :) :** *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ááááááááááááááá, úžasná časť !!!! Úžasná ako všetky ostatné :) Chcela by som vidieť Vanesu ako vyzerala, keď išla vybuchnúť :) A ten vankúš ... :D nechcela by som to zažiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné ako vždy ! Baby prosím mohla by som vás poprosiť či by ste sa nemrkli kamoške na blog ? Tiež píše story ! :) dakujem vhttp://somethingendssomethingbegins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť