Stránky

piatok 5. októbra 2012

Hope Dies Last-38.časť

Tak je tu ďalšia časť a myslím si že bude dosť dlhá,kedže som vám sľúbila že tam bude všetko o čom sa v noci rozprávali dievčatá,o čom sa v noci rozprávali chalani a ako dopadla prehliadka mesta a kino.Takže si myslím že sa máte načo tešiť ;) V tejto časti sa môžete tešiť na bohaté myšlienkové pochody mnohých ľudí :) :** :D *Lili*

Z pohľadu Elis:
Všetky sme si ľahli k sebe na zem,ale prišli sme na to že sa nám nechce spať."Elis,som ti strašne vďačná že si mi otvorila oči.Keď si mi povedala pravdu o mojom správaní,začala som si uvedomovať že som fakt mrcha a preto som ti to nechcela povedať,pretože by si si myslela že je to zase len tou slávou a peniazmi,ale ja,vlastne mne sa strašne páči Harry"priznala sa Van a ja som na ňu z úžasom pozerala.Viem rozoznať či sa človek tvári naozaj zasnene či zamilovane,nazvite to ako chcete,alebo sa len pretvaruje pretože mu ide o slávu.Ale Van sa na mňa pozerala úprimným pohľadom a pritom sa usmievala ako slniečko a bola duchom neprítomná.Myslím že myslela na Harryho.Tak s tým sa musí niečo urobiť."Vanesa,verím ti.Prezrádza ťa tvoj pohľad.Koniec koncov,kto by nechcel Harryho?Teraz nemyslím na seba ani na An ani tak pretože mi máme svoje lásky,ale hovorím tak všeobecne,milióny dievčat na svete miluje Harryho hoc len platonicky,ale keď sa ti naozaj páči,nevidím dôvod,prečo by si s ním nemohla byť.Jediný dôvod má napadá,jedine keby nechcel on teba,ale to sa podľa mňa nestane.Pozri sa na seba,si dokonalá.A mala si pravdu ja sa s tebou nemôžem porovnávať,si oveľa krajšia ako ja"povedala som a Van sa začervenala."I´m sorry"povedala potichu Van a ja som sa na ňu len usmiala,že je všetko v pohode."No nič dievčatá,poďme do perín,zajtra musíme skoro vstávať"povedala som,zhasla lampu,ľahla si,no nemohla som zaspať.Premýšľala som,ako inak nad Niallom a nad tým aké mám obrovské šťastie,že som ho stretla.Mať chlapca s tak veľkým,úprimným a citlivým srdcom,sa nepošťastí v tejto dobe každému dievčaťu.Nemám ho rada kvôli jeho peniazom,ani sláve,hoci keď náš vzťah víde na javo,budú odozvy od ich fanúšičiek že chcem len jeho peniaze a slávu a podobné nezmysly.No ja mám peňazí dosť,načo by mi boli aj tie jeho?Každý týždeň dostávam od otca na účet nejakých 100 eur,aj keď neviem na čo je mi toľko peňazí keď z duše nenávidím nákupy.Oblečenie si idem kupovať len keď je to už nutné.Aspoň je to šetrenie do budúcnosti.Z kreditky si si vytiahnem týždenne možno 10 alebo 20 eur a ostatné mi tam ostávajú a je ich dosť veľa.No kto by sa sťažoval,že mu rodičia dávajú peniaze na účet?Myslím že nikto.No odbočila som od témy.ľahla som si na chrbát,pozerala na strop a myslela na Nialla.Aké má dokonalé prenikavé oči.Nádherný úsmev pri ktorom padám do kolien a tie blonďavé vlasy.Nikdy sa mi nepáčili chalani z blond vlasmi,no do života mi napochoduje roztomilí blonďák,ktorý mi pomotá hlavu.Takýmto premýšľaním o Niallovi som zaspala asi tak o pol hodinu.Keď som sa naposledy pozerala na hodinky bolo pol 3 ráno.No to teda ani nechcem vedieť ako budem vyzerať ráno

V rovnaký čas z pohľadu Nialla:

"Tak čo chalani?Tešíte sa na zajtrajšiu prehliadku mesta?Budeme mať skvelé sprievodkyne,ktoré sa tu dobre vyznajú,čiže sa nestratíme"usmial som sa na nich keď sme všetci ležali na zemi,no Louis ako veľký pán bol rozvalený na posteli,hlavu mal otočenú na tej strane postele,aby na nás videl."Ja by som radšej zostal v dome.Bojím sa všetkých fanúšičiek,keď nás spoznajú"povedal Liam a zatváril sa kyslo."Neboj sa Liam,Elis mi rozprávala že tu na Slovensku sú faninky veľmi kľudné.Že sa síce nájdu aj také,čo po nás budú vykrikovať aby sme si ich vzali,no len v ojedinelých prípadoch.Že väčšina fanúšičiek príde k nám,opýta si autogram,fotku a v pohode odkráča preč.Na to sa najviac teším.Chcem stretnúť nejakú fanúšičku a zistiť,či Elis mala pravdu"usmial som sa a znova som zasnene myslel na moju princeznú."Niall počúvaš?"skríkol po mne Harry."Čo?jasné že počúvam ty pako.Nekrič,zobudíš celý dom.Nezabúdaj sme tu len na návšteve a nie doma"pozrel som sa na neho z pokrčených obočím,no hneď keď som sa myšlienkami presunul k Elis,moje mračenie vystriedal úsmev.Myslel som na ňu,no snažil som sa počúvať chalanov aby na mňa znova Harry nevyštekol."Znova myslí na Elis,bože Niall to je choré.Aj tak vám to vydrží možno pri najlepšom ten pol rok čo tu budeme a potom na seba zabudnete,pretože ona bude tu a ty v Londýne"povedal mi Harry."Do kelu Harry daj mi pokoj.To sa nestane.Mám v pláne byť s Elis veľmi dlho,aj keby som mal každý deň,aspoň na hodinku priletieť zo súkromným lietadlom na Slovensko.Ja ju milujem a chcem s ňou ostať navždy.Neviem či s ňou budem navždy,pretože môže nechať aj ona mňa,ale chcem byť s ňou navždy.A hovor si čo chceš že je to len chvíľkové a na vážnu lásku som ešte primladý,no dúfam že aspoň Liam,Lou a Zayn ma chápu"pozrel som sa z nádejou aspoň na tých troch čo prežívajú tiež veľkú lásku."Máš jasné bro,máš našu plnú podporu.A ak sa tento idiot bude chcieť pridať do nášho klubu zamilovaných,vtedy mu pripomenieme ako si z nás robil srandu"povedal Lou trucovito a vyplazil na Harryho jazyk."No ja sa k vám asi pridám o chvíľu,keď zistím na čom som"povedal Harry a mne skoro padla sánka."Žeby sa nám Harry,lámač srdcí,konečne zamiloval?Tak ktorá to je?Mia?Vanesa?Nebodaj An,alebo Elis?"pozrel sa naňho Lou."Héééééj"vykríkli sme zo Zaynom naraz."Dobre tak Mia alebo Vanesa?"opýtal sa Liam."Hmm Va-Vanesa""Vuhúúú ja som to vedel.Ale myslím že ona vyzerá tak trochu namyslene.Neviem,možno nie o každom dievčati niečo prezrádza výzor,možno že sa len rada tak oblieka.Dúfam že nie je nejaká namyslená fiflena,ktorej ide iba o slávu a peniaze.No treba to risknúť"povedal Zayn."Áno život je o riskovaní.Tak dobrú noc,poďme spať.Je pol 3 ráno a mi ráno vstávame na tú obhliadku mesta.Nepoviem názov mesta,pretože to neviem vysloviť tak poviem len prehliadka mesta"zasmial som sa,ľahol som si na chrbát,pozeral do stropu a rozmýšľal nad Elis.Rozmýšľal som ako mi táto malá,roztomilá osôbka prirástla k srdcu.Tie jej veľké hnedé oči ako sa na mňa pozerajú a ja skoro nedýcham.Nikdy nechcem vidieť jej plač.Trhalo by mi to srdce.No keď chcem stáť stále po jej boku,možno uvidím veľa jej sĺz,no som na to pripravený.Neopustím ju,aj keby som sa musel presťahovať na Slovensko.Tú vzdialenosť budeme riešiť,keď ubehne ten pol rok,zatiaľ sme tu všetci spolu a tak skoro neodídeme.Len sa vážne bojím,ako to bude keď pôjdeme mestom.Chcem ukázať svoju lásku,nebojím sa toho,no bojím sa toho,že fanúšičky sú schopné všetkého.Dúfam že budú také,aké mi hovorila Elis a nebudú príliš proti môjmu vzťahu z Elis.Aj tie ktoré stretneme tu na Slovensku,aj tie po celom svete.Aj keby ma mali zabiť,pretože mám Elis,nechám sa,ale jej sa nevzdám.Ešte kým som zaspal,prichytil som sa,ako si predstavujem,moju rodinu,ženu deti,veľký dom,psa a ako som sa usmial na moju ženu a bola to Elis.Páčilo by sa mi to.Po nejakých 10 minútach som tuho zaspal.
Z pohľadu tretej osoby:
Elis a Niall majú veľa spoločného a naozaj sa milujú.Pred spaním,sa zvyknú obidvaja pretočiť na chrbát,pozerať do stropu a rozmýšľať.Ako túto noc,obidvaja rozmýšľali jeden nad druhým.Odviezli sa vlakom do hlbokej ríše snov a cítili,že hoci sú v inej izbe,tak sú spolu a stoja pri sebe.


Tak čo páčila?Viem sľúbila som že v tejto časti bude aj to,čo sa dialo v meste a v kine.No nepredpokladala som že tú noc takto pretiahnem a tak som sa rozhodla že hneď idem písať ďalšiu časť s tým mestom a kinom.Keď ju budem mať napísanú,dám ju tu hneď ako pri tejto bude aspoň jeden komentár Lowa vás vaša Nevedela som nájsť žiadny obrázok k tejto časti,preto som pridala že sa odviezli vlakom do ríše snov,pretože taký nejaký som našla obrázok *Lili*


vlak do ríše snov :):)









































4 komentáre:

  1. Dievča, hned teraz sem už môžeš pridat dalsiu cast :D Táto je skvelá. Teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kikuška viem že som napísala že ak tu bude komentár dám sem hneď ďalšiu časť,no bohužiaľ na nej ešte pracujem,ale ak tu budeš,mala by bať tak o hodinku :):) Ak si počkáš a ak nie,prečítaš si ju zajtra.Ešte je na tej časti veľa práce,ale budem sa snažiť,aby bola o hodinu publikovaná :):) *Lili* I´m sorry :/

      Odstrániť
  2. No ja zomreeeeeeeeeeeem... :) to je náádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť