Stránky

štvrtok 8. novembra 2012

Hope Dies Last-42.časť

Tááák je tu ďalšia časť.Dnes je pondelok 5.11 a som zvedavá,kedy to sem pridám.Možno to bude dnes,možno až o týždeň,neviem,podľa toho či budem mať nejaké nápady :) Dúfam že sa aj ďalšia časť príbehu bude páčiť :) Hope like it :** :) *Lili*


Náš čas na tom nádhernom mieste pomaly končil.Za tú krátku dobu tu hore sme sa o sebe dozvedeli toľko zaujímavých vecí.Dozvedela som sa veľa o vzťahoch medzi Liamom a Dan a medzi Louim a El.Ako sa spoznali a tak.Z ich rozprávania mi bolo jasné že sú to v pohode dievčatá.Zatiaľ som o nich počula len z internetu a pravdu povediac neverím klebetám na internete,pretože väčšina novinárov a fanúšikov si vymýšľa.Preto som radšej pozorne počúvala chalanov,aby som aspoň trocha spoznala El s Dan.Teším sa a dúfam že budem mať príležitosť sa stretnúť s nimi.Sú mi hrozne sympatické,čo sa týka výzorom.Hneď ako som ich prvý krát videla na fotkách padli mi do oka.Zdali sa mi v pohode,no neobyčajné,výnimočné."Chalani,ja sa vážne hrozne teším na to,kedy spoznám vaše priateľky.Vážne sa mi zdá že si s nimi budeme rozumieť"usmiala som sa a An so mnou súhlasila.Rozprávali sme sa o ich životoch pred x factorom,rozprávali sme sa o našich životoch a ako radi by sme raz dosiahli to čo oni.Rozprávali sme sa aj o životoch Van a Mii.Bolo mi to ľúto že sa viac nezapájali do debát,ako keby k nám nepatrili.Áno,sú originálne,ale stále sú to moje najlepšie kamarátky a od kedy sa Van spoznala s chalanmi,nejak prestáva byť namyslená.A to jej namyslenosť vždy bola len úplne malá,ani by som to nenazvala namyslenosťou,skôr sebavedomím.Celý život ju chválili aká je pekná,aký ma dobrý vkus,tak si proste začala veriť.No od kedy sú tu chalani,tak sa mi zdá neistá a stále pokukuje po Harrym.Žeby sa jej naozaj ten chalan páčil?Žeby ho nechcela len preto že ho môže mať,ale preto že sa jej naozaj páči?Možno je to tak a je neistá,pretože Harry je celosvetová hviezda a po prvý krát v živote má pocit,že niekoho nemôže mať.Budem sa s ňou o tom musieť porozprávať.Keď prídeme k nám,zvolám dievčenskú poradu.Na druhú stranu,Mia sa cítila sebavedomejšie ako kedykoľvek predtým.Nikto sa jej nepáčil,pretože mala úžasného chalana,ktorý síce nevyzerá ako model,no je super.Je vtipný,inteligentný a majú sa z Miou radi.Volá sa Kevin a je od nej o 4 roky starší.Pre mňa je 4 ročný rozdiel už veľa,bola som vždy taká,ale prajem im to neprekáža mi to,nie je to zas až tak veľa.Boli sme už pár krát si niekde sadnúť a vážne je to úžasný človek a tým dvom to tak pristane.Prajem im to,strašne.Tak sme sa teda zdvihli a už sme sa chvalabohu nehádali kto ako pôjde.Ako sme sa zložili tak sme išli.Dole sme prekvapujúco boli za 5 minút,takže sme ešte mali čas.Kým sme čakali na tú tetu,tak si ma Niall vyhodil do náruče a začal so mnou pobehovať okolo."Aaaaaaaa,preboha čo to robíš,daj ma dole"kričala som a keď to zbadal Zayn,napadlo mu urobiť to isté.Krásne sa usmial na An."Nie Zayn,ak to skúsiš tak uvidíš"hnevala sa An."Čo uvidím?Sladký božtek?"smial sa Zayn a skôr ako An odpovedala,si ju vyhodil na ruky a začal sa pretekať s Niallom.Obidve sme kričali ako šialené a všetci po nás pokukovali.Zrazu sa strhol krik.Všetci chalani sa naraz otočili za tým zvukom."To nie je pravda,prečo nás bože tak tresceš?"povedal smutne Lou.Uvideli nás faninky."Toto nedopadne dobre"začala som sa smiať.Akurát prišla teta,tak som jej rýchlo dala kľúč,aby do toho nemusela byť zainteresovaná.Držala som Nialla pevne za ruku a tak isto Zayn An.Chalani na seba pozreli a začali sa usmievať."Chalani,myslíte na to na čo ja?"usmial sa zákerne Niall."Si píš,bro"S babami sme ani nestihli zareagovať a oni si nás vyhodili do náruče a začali utekať.Niall zobral mňa,Zayn An,Harry Van a Liam Miu.Muselo to vyzerať naozaj divne ak po ulici behajú piati chalani zo štyrmi babami na rukách.My sme sa len smiali a smiali.Utekali ani nevedeli kam,pretože to tu nepoznali.Hádajte kde sa dostali.Dostali sa do parku pri vlakovej stanici.Počas celého behu som sa usmievala a pozerala na svoju lásku.Mal tak nádherné oči.Plávala som v nich,keď som sa do nich pozerala,nevnímala som nič iné.V tej chvíli som rozmýšľala aké by bolo pekné sa z Niallom vziať,kúpiť si malý domček niekde blízko Londýna,mať deti a na prázdniny chodiť na Slovensko niekde na chatu kde by sme zobrali celú rodinu.Začala som si predstavovať ako by vyzerali naše deti.Chlapček by mal krásne žiarivé blond vlásky a modré nebeské oči po ockovi a dievčatko z hnedými vlasmi a velikánskymi hnedými očami po mamke.Alebo veľké hnedé oči po mamke a blond vlásky po ockovi.Boli by rozkošní.Ďalej som si predstavovala,ako máme malý domček z veľkou záhradou a bazénom.Ako sa deti hrajú na tráve z naším psom a bláznia sa.Ako sa v lete kúpu a ocko ich učí plávať.Proste to bola nádherná predstava.No a keď som sa pomaly z tej predstavy prebúdzala,neviem ako a už sme boli v parku.Chalani už spomalili,pretože žiadne faninky už neboli na blízku,no stále nás držali na rukách.Zrazu sa Mia vytrhla z Liamovho zovretia a začala niekde utekať.Keď som sa pozrela smerom kde bežala,stál tam zmrazený prekvapený Kevi.....


Pokračovanie nabudúce :D Dúfam že sa ľúbi a neviem kedy bude ďalšia :D:D:D *Lili* Hope like it :)

Kevin ( viem že herec,ale robte sa že nie) :D hodil sa mi tu najviac :D:D:D:D:D

domček v Elisiných predstavách + bazén :D

5 komentárov:

  1. Moc sa mi ten Kevin nepáči :/ :DDD A poprosím rýchlo ďalšiu časť ! Ok ?!?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo sa ti nepáči? :/ :D:D:D Mne sa páči a v Glee sa mi stále moc páčil sympatický :D Ale nemôže byť každý nádherný :D Ani vo vymyslenom príbehu :D:D:D:D:D:D:D A neviem kedy bude ďalšia :D:D:D treba čakať :) *Lili*

      Odstrániť
  2. Ani ja sama neviem, prečo sa mi nepáči :DDD Ale tak asi preto, lebo mám trošku iný štýl ? No to fakt netuším :DDD Ale prosím, poponáhľaj sa s tou ďalšou časťou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... Krásna časť :) a zase sa opakujem... a vždy sa budem... lebo vie, že čokoľvek napíšeš bude stáť za to :) :* :* :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drahé čitateľky... naša najdrahšia LILI so zármutkom oznamuje že v najbližšej dobe nič nepridá z dôvodu... Zaracha :D Nie že by som bola škodoradostná ale,... :D :D :D aj ja som mala.. :) Držíme Lili palčeky silno moc aby sa čo najrýchlejšie dostala z maléru a čo najskôr pridala ďalšiu časť svojej prefect amazing story :) :* :* :*

    OdpovedaťOdstrániť