Stránky

štvrtok 27. decembra 2012

Hope Dies Last-47.časť

Tak je tu ďalšia časť.Stihla som 2 za 2 dni.To je snáď prvý krát :D Dúfam že sa ti Paťka bude páčiť :) Odteraz sa prihováram len tebe,až kým nebudem vedieť že to číta aj niekto iný :) Dúfam že si dnes prečítaš aj predchádzajúcu aj túto :) A úprimne dúfam že sa ti bude páčiť aj keď viem že keby bola aj otrasná ty mi to nepovieš lebo ma ľúbiš :D:D:D Hope you like it :) :**

Vybehli sme na chodbu a Lou stál pri otvorených do Aninej izby.Začala som sa na celý dom smiať.Ale keď som zbadala Zaynov pohľad a Louisov pohľad ako šokovane stojí a nič nerobí,rozbehla som sa k An. "Preboha An nekrič,veď sa to stáva."smiala som sa."To som nekričala ja,ale on"pozrela som sa na Louiho."Lou to si kričal ty? Prisahala by som že to bolo dievča."on sa neuveriteľne červenal.Vtedy sa dovalil Zayn najprv si narýchlo obhliadol An ako vyzerá v spodnom prádle,načo sa sa začala červenať,a potom sa pred ňu postavil a nenávistne pozrel na Louiho a Harryho,ktorý medzitým dovalil a to už Zayna poriadne naštvalo,preto tu nabehol."Lou,Harry vypadnite"vyštekol na nich."Veď dobre dobre už ideme,mimochodom An máš super postavu"Harry musel ešte rýpať,myslela som že Zayn vybuchne."Harry ty idiot,aby tvoje ústa nemali rande s mojou päsťou ty idiot"vrčal Zayn."Klídek brácho,len som jej zložil kompliment,už padám"žmurkol Harry na An a už odišiel."Zayn ďakujem,ale teraz vypadni"usmiala sa An ktorá sa za mňa skrývala."Nebodaj sa hanbíš zlatko?"usmial sa Zayn."Zayn vypadni,nechcem prísť neskoro do školy"vyštekla som naňho no hneď som sa usmiala aby nemal pocit že to bolo v zlom."Veď dobre už idem,aj keď nechápem prečo sa predo mnou hanbí,veď som jej frajer,predo mnou sa predsa hanbiť nemusí,alenech je ako chce aj tak ju ľúbim,ale nechápem tomu"mumlal si popod nos keď odchádzal a my sme sa na tom s An dobre bavili."No dobre An ja sa idem obliecť,a ty si pohni aby sme to stihli. Andre nás hodí do školy,má to po ceste a prosím,zostaň tu ešte aj dnes,viem že tvoji rodičia nebudú nadšení,no potrebujem aby si sa poobede postarala o chalanov,ja idem na jazdu,prosím pekne"urobila som na ňu psie oči."Dobre dobre,hlavne aby si ten vodičák spravila,tvoje 18.narodeniny sa blížia."usmiala sa na mňa,ja som jej len perami naznačila ďakujem a bežala sa obliecť.V kúpeľni som si urobila vlasy a namaľovala sa.V izbe som sa postavila pred skriňu a rozmýšľala čo si oblečiem.Nakoniec som zvolila čierne roztrhané rifle,biele tričko a na to koženku.Zbehla som sa pozrieť či je An pripravená.Áno stará An sa vrátila.Predtým sa An obliekala ako totálne šialená.Ale keď sa stalo to s tými chalanmi,akoby zanevrela na obliekanie a obliekala sa normálne.No teraz to bola stará dobrá An. Ak ju takto uvidia chalani,spadnú na zem.Mala na sebe biele roztrhané rifle,modré tielko,na tom žlté tričko a čierno-biele pruhované sako.Nejaký ten náhrdelník a náramok a rozpustené kučeravé vlasy ten celý outfit zdokonaľovali."Bože môj An vyzeráš úžasne.Konečne si sa vrátila k svojmu starému štýlu obliekania".Musela som ju objať."Nie je to príliš prehnané?"opýtala sa ma neisto."Nie preboha,pred tým ti to nevadilo.Nezaujímalo ťa čo si myslia ostatný,ale ja tento tvoj štýl obliekania milujem."Myslím že za to sako ťa bude zbožňovať hlavne Lou.Je to stále viac oblečenia ako ráno"musela som sa zasmiať."Prestaň,to nie je vtipné,každý z tvojej rodiny vie že nemá ísť za mnou keď spím.Ja som to zabudla chalanom povedať.Tak to dopadne keď sa do hry zapojí moja skleróza"naštvane hovorila An."No dobre,tak už poď Andre už čaká v aute.Som zvedavá čo povedia chalani keď ťa uvidia"usmievala som sa po ceste ku vchodu.Chalani sedeli v obývačke.Máme pri bočnej stene,takže vidno na chodbu,ale chalani boli tak zaujatí telkou,že nás nevideli.Dostala som nápad.Postavila som An za stenu aby ju nebolo z obývačky vidno a vošla som."Dámí a páni,predstavujem vám staro-novú crazy An.Staro-novú,pretože takto vyzerala kedysi,ale od istej udalosti to prestalo,až dnes ráno sa rozhodla znova to skúsiť. Tramtadadá"An vstúpila ako som čakala,Zayn spadol z gauča,lebo sedel len operadle a totálne v šoku sa z neho vysypal. Všetci otvárali ústa."Miláčik,aby ti nezačali tiecť aj sliny"povedala som Niallovi. On sa začervenal a zavrel ústa.Ústami naznačil prepáč a som len kývla rukou že je to v pohode.Vedela som že na ňu budú mať takéto reakcie. Zayn pristúpil k nej "páni miláčik vyzeráš páni"usmieval sa akoby práve pozeral na Santa Clausa."Ale no tak,nie je to až také úžasné,je to proste moje staré ja,ktoré som sa rozhodla oprášiť.Ani jednu z týchto vecí nemám doma,mám ich tu,pretože som sa rozhodla sa takto už neobliekať a preto keď som sa dnes pozrela do skrine a videla tie všetky veci,neodolala som a preto som to znova skúsila a cítim sa v tom úžasne.Akurát mi tonie je až také dobre,kedže som dosť pribrala od kedy som to mala naposledy na sebe"pozrela sa An do zeme,ale usmievala sa.Vedela že nemohla byť taká anorektička,bola chudšia ako ja."Ale no tak zlatko si krásna a nie je pravda že ti to nie je dobré,vyzeráš v tom úžasne,ak si bola chudšia muselo to na tebe vysieť,nechcem si predstaviť aká si bola chudá,keď teraz si chudá a hovoríš že si pribrala.Tvoja postava je dokonalá a keď ti ju pochváli Harry tak tomu musíš veriť"teraz si z toho už robí srandu,ale ráno ho zato išiel zabiť.Zasmiali sme sa."No tak mi už pôjdeme,prajte nám dobrý deň v škole,pretože ak sa niekto dozvedel že ste u nás,je s nami koniec.A nieže tu budete sedieť na tom gauči celý deň.Že pomôžete ockovi stou knihou.Je to vaša kniha,nemôže na tom pracovať ak mu nepomôžete jasné?"pozrela som sa na nich prísne.Oni prikývli.Dala som Niallovi pusu,An sa rozlúčila so Zaynom a išli sme sa obuť.Ja som si ako obvykle obula čierne topánky na opätku a An svoj dokonalý outfit doladila fialovo-hnedými čižmami.Vybehli sme s An z domu a nasadli do auta."Páni An,vyzerášúžasne,kde sa to v tebe zobralo?"zasmiala sa Andre a naštartovala."To je moje staré ja ku ktorému som sa vrátila,to je nadlho niekedy ti to poviem"usmiala sa."No a ja viem aj kedy.Mala som taký nápad že v piatok pošleme Toma s chalanmi niekde von do baru a my si doma urobíme babský večer čo poviete?"opýtala sa nás Andre."Samozrejme súhlasíme,ale už vidím ako Tom súhlasí s týmto návrhom"zasmiala som sa."No bude musieť"šibalsky sa usmiala Andre."Tak sme tu,držím palce v škole ak niekto zistil že sú u nás chalani.A mne držte palce pretože mám dnes prax na súde kde budeme obhajovať obeť finančného podvodníka.To bude zábava"vydychla si znudene Andre.  Okej pa,drž sa a ďakujeme za odvoz"povedala som a už sme s An utekali do školy.


Sarah Hyland ClothesElis outfit

An outfit

Dúfam že sa ti to bude páčiť :) :** Je to len pre teba Paťka :) :) :**

10 komentárov:

  1. :DDDD Louis a kričal dievčenským hlasom ?... :D to si viem aj predstavit :DDD Som strašne zvedavá na ďalšiu časť tak ju prosím rýchlo pridaj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam že sa mi ju dnes podarí napísať :) a Ďakujem :) :)

      Odstrániť
  2. Teraz som nasla tvoju stranku a precitala som 47 casti noo vsetko ma boli :DD ale stalo to zato je to uzasne daj skoro dalsiu :DD
    Lauruš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si naraz precitala 47 častí? :D To som nezvládla ani ja máš môj rešpekt :) ďakujem že si si to vytrpela :) Dnes dúfam stihnem napísať :) *Lili*

      Odstrániť
  3. Sorry ja čítam len nepíšem :D je te skvelé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fakt bomba daj skoro velmi skoro dalsiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :OOO Ľudia téééda ďakujem Vám aj za Lili, pretože ona si stále myslela, že to čítam len ja...
    Lili... vravela som, že ja mám vždy pravdu :) :* Vidíš to čo ja??? Máš k časti 5 komentárov (závisť) :)
    K časti... je dokonalá... nádherná... nemám slov...
    Celý čas čo som čítala som sa priblblo usmievala do monitoru, čo spôsobilo, že moja mama si myslí, že som na drogách... ja súhlasím, tvoj príbeh je pre mňa droga, na ktorej som závislá... :) A ak prestaneš, (čo ti neodporúčam, lebo ťa stihne môj hnev) tak ja zomriem na nedostatok... Normálne že absťák... Tak šup šup písať ďalšiu :)
    Prepáč, za dlllhy komentár, ale mala som potrebu... :) :* Ak si to dočítala až sem gratulujem :D :D :D
    Ľúbim ťa :* *: *:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paťka máš pravdu všetkýmˇďakujem :) konečne to číta viac ľudí ako len ty :) Časť je obyčajná ako každá predošlá,ale ďakujem :) Paťka môžeš plánovať cestu do Košíc pretože aj tak sa tento príbeh raz skončí :) Dúfam že dnes stihnem napísať Ďalšiu časť keď už mám tu toľko komentárov :) *Lili*

      Odstrániť
    2. *le išla Paťka na vandrovku :D :D :D Si píš že tam raz nabehnem za tebou... postavím sa do stredu námestia a budem kričať tvoje meno, kým mi niekto nepovie, kde ťa nájdem :D :D a keď ťa nájdem, najprv ťa vystískam že dodýchaš a ešte ťa aj nakopen za to, že si dopísala ;) :*

      Odstrániť
  6. Daj dalsiu lebo umrem prosiim :D

    OdpovedaťOdstrániť