Stránky

utorok 11. decembra 2012

Hope Dies Last-45.časť

Tak po dlhom čase je to tu znova :D Viem dlho nebola ale ja za to nemôžem :/ Nie stále mám nápady ktoré sa tu aj môžu napísať :D Dúfam že sa nehneváte a budete to čítať ďalej :/ :) Nebudem to tu obkecávať a beriem aj kritiku hlavne tu niečo pls napíšte :/ :) *Lili*

Zdvihli sme sa a vybrali sa domov.Najprv sme odprevadili Miu s Van.Chalani ich vyobjímali,no mne sa zdalo že Harry s Van sa objímali nejak dlhšie,no nebolo to až také viditeľné,ale ja som si to všimla. Mia s Van sa rozhodli spať doma,hoci mohli zostať ešte u nás. An,ako moja mladšia sestra,zostala u nás.Veď predsa ktorému dievčaťu sa naskytne príležitosť byť pod jednou strechou so svojím novým priateľom keď má len 16 rokov? Len v málo prípadoch sa to stáva.Ak si pomyslím,že už len jeden deň a s An musíme ísť znova do školy,tak sa mi s toho až točí hlava.Zajtra sa musíme niečo naučiť.Sme také šťastné že máme pred sebou posledný rok.Ach,sladká maturita,aj keď je tak náročná.Kedže je Február,nebude to trvať dlho a bude koniec školského roka a my s An budeme oficiálne vyštudované speváčky.No na to,aby sme boli úspešné,nám bohužiaľ nestačí len štúdium.Musíme sa nejako zviditeľniť,aby o nás ľudia vedeli.Rozmýšľali sme že nahráme vlastnú pesničku,dáme to na internet a počkáme,či sa to u ľudí chytí.Veď,tak to mal aj Justin Bieber,stal sa slávnym vďaka youtube. Naša asi najlepšia pieseň sa volá "Bloom cherries" čo v preklade znamená, "rozkvet čerešní".Je to v podstate zamilovaná pesnička v metafore.Je o krvácajúcom strome čerešne,ktorá dúfa,že sa uzdraví a rozkvitne.Je o tom,ako mala byť sťatá,pretože už bola stará a nikto si nemyslel že by ešte mohla rozkvitnúť.V poslednej chvíli ju zachránil človek,ktorý mal ledva peniaze na jedlo a vodu.No zastal sa čerešne a každý deň sa s ňou podelil o vodu.Staral sa o ňu rok,dva,tri,až na štvrtý rok,konečne rozkvitla.Zalieval ju ďalej,až kým sa z kvetov nestali plody.Keď plody vyzbieral,chcel ich predať,aby mal peniaze na ďalšiu starosť o strom.Keď sa ich snažil na trhu predať,dával kupujúcim ochutnať.Každý kto ochutnal,povedal,že čerešne z tohto stromu sú najlepšie v celej zemi.Chlap z predaja získal dosť peňazí na celé štyri roky.Kedže zistil,že strom dáva plody len raz za štyri roky.A tak stále,každé štyri roky,predával najlepšie čerešne v celom kraji a zarobil si dosť peňazí,aby uživil seba,no nikdy sa nestal sebeckým a aj naďalej sa staral o jedinú lásku v jeho živote.O zranenú čerešňu,ktorú zachránil,aj keď sám nič nemal.Postavil si dom hneď pri strome a žil tam ešte dlhé roky.Keď zomrel,pri strome začala rásť ďalšia čerešna,ktorá ako kúzlom za štyri roky vyrástla do rovnakej výšky ako bola tá prvá a začala kvitnúť.Tak každé štyri roky pri sebe kvitli dve nádherné čerešne a každý obyvateľ kraja vedel,že tieto čerešne nikto nesmie sťať.Vždy sa v období sucha našiel nejaký dobrák,ktorý tieto dve osamelé čerešne polial.A nikto nikomu nedovolil tieto plody predávať.Ľudia si mysleli,že plody z týchto stromov sú zázračne liečivé a kto chcel,tak si z nich mohol zobrať toľko plodov,koľko v náručí udržal.Zmysel tejto piesne bolo že ani peniaze ani sláva ani nič iné na svete,nedokáže zlomiť lásku.Či už lásku človeka k nejakej veci či osobe.Ak sa človek dá zmámiť čarom bohactva,nikdy nemiloval.Túto pesničku chceme nahrať ako prvú.Pretože túto sme skladali spolu,keď sme sa ako teraz naraz zamilovali do dvoch chlapcov,no nakoniec sme zistili že nás chceli len preto,pretože som z bohatej rodiny.Vtedy vznikla z veľkého hnevu,úžasná skladba.Táto pesnička nám tak prirástla k srdcu,že keby si ju chcel niekto privlastniť,či nám za ňu zaplatiť,nedali by sme ju ani za milión.Chceme,aby toto bola naša prvá úspešná pesnička.Aby práve táto pesnička preslávila naše duo.Do tej pesničky sme sa bezhlavo zamilovali a dúfam že ju čoskoro budeme môcť chalanom zaspievať,aby nám profesionáli povedali,čo si o tom myslia.Či je pri tej pesničke jasné,o čo tam ide.Hneď ako sme prišli domov  každý išiel do sprchy a zaľahli sme spať.V noci som sa zobudila ako mi do izby vliezol slabý vánok.Myslela som si že Zayn ide fajčiť,no zrazu mi niekto liezol do postele.Pozrela som sa tak, aby si ten dotyčný myslelže spím.Bol to Niall."Nemohol som spať.Dúfam že ak sa ráno zobudíš,nebude ti vadiť že som tu"povedal a dal mu sladký bozk na čelo."Miláčik ja nespím,nevadí mi to.Dobrú noc chrobáčik.Milujem ťa"povedala som mu,dala som mu sladký bozk,pritúlila som sa k nemu a zaspali sme vo svojom náručí.


Tak dúfam že sa časť páčila :) Mne osobne veľmi :D Asi prvá časť zo všetkých ktorá sa mi naozaj celá páči :D :D :D :D Zvláštne :D :D :D :D Dúfam že sa páčila,ak áno prosím koment :/ :) *Lili*
:**


 bloom cherry (+ešte jedna)



Taký dajaký boštek na dobrú noc akurát ona je hnedovláska a on blonďák,ale tak pochopíte nie? :D :D :D :D :D :D :D Hlavne že konečne nová časť ne? :D :D :D koment pls :D




2 komentáre:

  1. Awwwwww... to je romantickééé... :) Moja romantická duša sa rozplíva...
    Ale zato moja konšpiračná duša sa prevelice hnevá, že ešte nevie kto bola baba s Kevinom... :D :D :D
    Ľúúúbim ťa :) :* :* :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe nemyslím :D mne sa na tom celom páči akurát o čom je tá ich pesnička :D :D :D :D :D No no musíš si počkať ako všetci ostatný :D :D :D :****** moja ďakujem za komentík *Lili*

      Odstrániť