Stránky

streda 26. decembra 2012

Hope Dies Last-46.časť

Tak a je to tu :D Ďalšia časť :)  Dala by som z nejakou vianočnou tématikou,ale kedže je v príbehu február,nadá sa to :) Každopádne túto časť berte vianočnú :) Aspoň takýto darček-ak sa to tak dá nazvať-odo mňa pre vás :) :) Dúfam že sa táto aj ďalšia a ešte veľa ďalších budú páčiť :)  Aj keď minulú časť si prečítala asi len Paťka :/ Čím viac je tu častí,tým je menej komentov :( asi to zabalím :( Aj tak :) Šťastné a veselé 

Keď som ráno otvorila oči,uvidela som tú najkrajšiu tvár na svet.Ešte sladko spal.Som rada že je pri mne ale ak tu vletí niekto z mojich rodičov či brat,som v keli.Sotva som do v mysli dopovedala dvere sa otvorili a v nich stála mama."El vstáv-"stihla povedať keď uvidela Nialla."El? Čo to má znamenať?"pozrela na mňa prísne."Mami nekrič lebo ho zobudíš, a ver mi nič sa nestalo len pri mne spal.Nemohol spať tak v noci prišiel za mnou.Povedala som mu že môže spať pri mne,tak si ku mne ľahol a spali sme.Predsa mi môžeš veriť či už nie?"pozrela som sa na ňu zo zdvihnutým obočím."Vieš dobre že ti verím dcérka,no nemal by tu byť pridlho pretože ak tu nabehne tvoj ocko,vieš aký je na chlapcov,to by dobre nedopadlo"usmiala sa,odišla a zavrela za sebou dvere.Keď som si naspäť ľahla,pozerala som sa do tých najkrajších modrých očí,aké som kedy videla.Áno,strácala som sa v tých nebeských očiach.Nevedela som si pomôcť no kedykoľvek som sa do tých očí pozrela,roztápala som sa v nich. Vždy som si začala predstavovať ten domček a akú mám nádhernú rodinu a od kedy mám Nialla tak si tú rodinku predstavujem s ním.Milujem deti a moja budúcnosť by bola na nič keby som tie deti nemala.Neraz som strážila deti niekoho z rodiny alebo z blízkeho okolia kde som zarábala. Kľudne by som to robila zadarmo,no vtedy som potrebovala peniaze."Dobré ránko láska"usmial sa na mňa a tým odhalil ten jeho zlatý strojček,ktorý mu ešte pridával na kráse a roztomilosti."Milujem ten tvoj strojček si tak roztomilý"usmiala som sa a skôr ako stihol protestovať som ho pobozkala."A ja milujem tie tvoje veľké hnedé oči pri ktorých padám do kolien keď sa na mňa pozerajú"povedal keď som sa od neho odtiahla a teraz pre zmenu pobozkal on mňa."No dobre ale teraz choď zlatko pretože keď tu pre zmenu vtrhne ocko,to už nebude také ľahké vysvetliť mu to ako mame"usmiala som sa a takpovediac jemne ho vyhodila.On sa išiel obliecť do ich izby a ja som išla do sprchy.Umyla som si vlasy,zabalila ich do uteráka a na seba som dala župan.Vysušila som si vlasy a vrátila sa do izby,kde som sa prezliekla do domáceho úboru.Vlasy som si zopla do drdola a keď som bola hotová,niekto zaklopal."Ďalej"dvere sa otvorili a poza nich vykukla Zaynova hlava."Môžem použiť balkón?"usmial sa."Jasné poď práve som tam chcela ísť tiež."usmiali sme sa na seba a vyšli na môj balkónik. Sadli sme si,zapálili a vychutnávali si rannú cigaretku."Si z Niallom šťastná? Myslím,máš ho úprimne rada?"opýtal sa ma šokujúcu otázku.Ja som sa skoro zadusila ako som od šoku zabudla vydýchnuť."Samozrejme že áno.Si jeden s tých čosi mysli že sme s An s vami len kvôli sláve a peniazom? Prečo si potom s ňou keď si to myslíš? Ak si si nevšimol nepotrebujem Niallove peniaze mám dosť vlastných  a o slávu tiež nestojím,ja si svoju slávu chcem vybudovať sama.Práve preto som si vybrala štúdium spevu.Aby som sa dokázala presadiť sama.Nikoho na to s An nepotrebujeme s Niallom som,pretože ho mám rada.Je milý citlivý,je iný ako ostatný s ktorými som doteraz chodila.Vlastne nechodila,pretože som zistila čo sú zač skôr ako som si s nimi niečo začala. Niall je prvý a jediný chalan ktorý má peniaze a slávu,no nezáleží mu na kráse ani na spoločenskom postavení,je úplne iný,ešte som takého chalana nestretla.No vlastne som stretla pár takých chalanov,ktorých aj ľúbim,ale len ako kamarátov,ako najlepších kamarátov a už mi aj dosť chýbajú,ale áno,Nialla mám úprimne rada a vlastne ho milujem"akurát som dofajčila takže som mohla naštvane odísť."Počkaj,Elis prosím nemyslel som to tak"no možno som to trocha aj japrehnala,vážne to mohol myslieť inak,tak som si naspäť sadla a vypočula si ho."Nemyslel som to tak,viem že nie ste s An také.Myslel som to tak,že ste s Niallom krátko tak som sa opýtal či ho máš úprimne rada.Či veríš na niečo také ako láska na prvý pohľad.Vieš aj ja s An sme spolu krátko,no ja som na ňu myslel celý ten pol rok,stále mi behala v hlave,snívalo sa mi o nej a keď sme sem prišli a ja som ju videl,vedel som že som do nej totálne nenapraviteľne zamilovaný.Preto sa pýtam či to u teba s Niallom bolo rovnaké,alebo to prišlo až teraz keď sme sa znova videli?" wau,ako Zayn krásne rozprával o An."No vieš,ja ani neviem,keď sme sa spoznali,brala som ho ako kamaráta ako teba alebo ostatných,nerozmýšľala som nad ním ako nad partnerom.Ale zároveň keď ste sa tu objavili a ja som sa s Niallom prvý krát pobozkala,behom toho bozku som si uvedomila že ho milujem už od začiatku.Neviem mala som z toho zmiešané pocity.No prestalasomto riešiť pretože hlavné je že sme spolu teraz my dvaja a sme spolu všetci ty,An,ja,Niall,Lou,Liam,Harry,moja rodina a vlastne sme jedna taká veľká rodinka.Rodina ktorá sa má nadovšetko rada."usmiala som sa zo Zaynom sme sa objali a ja som išla zobudiť An,aby sme sa prichystali do školy.Keď som otvorila dvere od balkóna,stál tam Niall s úsmevom a slzami v očiach."Ty si to počul? Nie je pekné počúvať za dverami"usmiala som sa,objala ho a pobozkala."Ale niečo tak krásne sa nedá nepočúvať"usmial sa a znova ma začal bozkávať.Totálne sme zabudli na Zayna."No tak ja idem zobudiť An,aby ste nezmeškali školu"usmial sa Zayn a obišiel nás."Ehm,Zayn to by som nerobila,ak by si tam čo i len vkročil,An by ma zabila,takže pekne zostaň tu,alebo choď kde chceš,ale za An idem ja"rozkázala som mu a milo sa naňho usmiala."But why?" pozrel sa na mňa šokujúco."Pretože An spí rada len v spodnom prádle a keď spí u nás každý tu vie,že tam nemá ísť"zasmiala som sa.Neviem prečo má An taký blbý zvyk,ale je to jej vec.Každý je niečím jedinečný."Takto by som tam chcel ísť o to radšej"usmial sa šibalsky Zayn."ááááááááá"počuli sme nejaký krik.Bol to dievčenský hlas takže buď An alebo Andre.














An :D :D



No dobre už neviem čo by som vám-respektíve tebe Paťka,lebo nikto iný to nečíta-tu mohla dať,myslím že stačí toľko :D :** Ľúbim ťa :** *Lili*

















7 komentárov:

  1. Ked si písala El ... proste úžasne si to napísala, ako miluje Nialla . Strašne sa teším na ďalšiu časť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja začínam čítať :) na koľko časti to vidíš???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No už od začiatku písania predpokladám tak 100 častí :) chcem to dotiahnuť aspoň po 100 :) a čítaš od začiatku alebo od teraz? :)) *Lili*

      Odstrániť
  3. Tak, čo... stále si myslíš, že to čítaam len ja? :) Vidíš zlatík... práve ma dvaja ľudia predbehli v komentovaní :) Časť je krásna, ako vždy...
    Inak ten pocit, keď fajčíš a príde šok po ktorom sa skoro zadusíš... poznám... nepríjemné :D :D :D
    :* :* :* dokonalosť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď som rada že to konečne komentuje aj niekto iný ako len ty :) som im veľmi vďačná ale aj tebe :) :* a ty fajčíš? :D

      Odstrániť
    2. si nevedela??? už dlllho :D :P

      Odstrániť