Stránky

piatok 4. januára 2013

Hope Dies Last-48.časť

Tak je tu ďalšia časť a mne je tak ľúto že som ju nestihla pridať na nový rok :/  Nebudem to tu moc obkecávať dúfam že sa vám bude prvá novoročná časť v roku 2013 páčiť :) *Lili* Hope like it :** Neviem prečo,ale je štvrtok 2:40 ráno a na stole mám čokoládu a úplne skvele sa mi píše :D som normálna? :D asi nie :D povedzte vy :D :D :D a  ešte v telke mi ide L.A Ink :D :D :D ja rozhodne normálna nie som :D úžasné ako vedia robiť tie tetovania :D milujem to aj ja chcem :/ a strašne sami páči štýl jednej tatérky http://www.tumblr.com/tagged/kat%20von%20d%20red%20hair povedzte vy :D aj keď niekomu sa to nepáči ale mne strašne :D vážne prepáčte za toľko rečí,ale musela som vám povedať aká strelená je písateľka tohto príbehu :D A teraz je pre zmenu Piatok pol 7 ráno a ja som do 3 rána písala,išla som si ľahnúť,do 6 som nevedela ani na sekundu zaspať tak som sa rozhodla že idem ďalej písať a dnes nebudem spať vôbec pretože neviem zaspať :/ nenávidím ak neviem zaspať ale lepšie pre vás nie? :D :D :D

Rozlúčili sme sa s Andre a utekali do školy."Tak drž nám palce ak sa to niekto dozvedel.Pretože ak sa to dozvedel jeden človek,vie to celá škola"povedala som An a ona sa len usmiala,zhlboka sa nadýchla,čo som urobila aj ja a vošli sme dnu.Našťastie sme prišli tesne pred zvonením,tak na chodbe nikto nebol.Pozdravili sme sa vrátničke,rozlúčili sme sa a každá utekala do svojej triedy.Keď som vošla do svojej triedy,ako každé ráno,spolužiaci sedeli rôzne po triede.Na stoličkách,na laviciach,na zemi,na katedre,proste rôzne.Videla som ako Van sedí na lavici a okolo nej polka triedy.Ako ma uvidela,hneď ku mne bežala a objala ma."Van,dúfam že si to nikomu nepovedala"pošepkala som jej,kedže som zbadala,ako sa na mňa každý pozerá."Nebolo treba.Každý to bohužiaľ vie.Ale keď mi to povedali,tvárila som sa prekvapene,a nič som im nepovedala"povedala mi a mňa to upokojilo.No neupokojilo ma že to každý vie.Sadla som si na svoje miesto,dala slúchadlá do uší,aby nikto nechodil za mnou s tým,akú mám doma návštevu.No dlho som si ich neužila.Začalo zvoniť a o pár minút vchádzal do triedy starý profesor matematiky.Ako ja ten predmet nenávidím.Aj tak som nikdy nepochopila,na čo nám je na speváckej škole matika.Po celú hodinu som nemyslela na nič iné,ako na chalanov a hlavne na Nialla. Vôbec som nevnímala čo ten starý idiot rozpráva,ale nevedela som sa celú hodinu zbaviť pocitu,že na ma pozoruje celá trieda."Slečna Vico,poďte nám k tabuli vypočítať tento príklad"vyzval ma ten plešatý trkvas.Do riti.Po prvý krát nič neviem.Ja sa z toho zbláznim.Postavila som sa a k tej tabuli som išla ako spomalená.Prišla som tam,pozerala som sa na tabuľu a netušila čo tam napísať.On mi to robil naschvál.Videl že sa pozerám von oknom a absolútne sa nesústredím.Naschvál ma vyvolal pretože vedel že som ho nepočúvala.Nechcela som sa otočiť na spolužiakov,pretože som vedela že sa každý díva a nechce uveriť,že niečo neviem."Tak,dúfam že nabudúce už budete poslúchať.Kedže ste vynikajúca žiačka a nikdy ste odo mňa nedostala horšiu známku ako dvojku.Preto pre tentokrát prižmurím oko a nedám vám päťku"povedal mi a ja som si z vydýchnutím zahanbene išla sadnúť."Jasné,je bohatá a má doma vzácnu návštevu tak jej všetko prejde. Tss"povedal zozadu Martin a ja som cítila ako sa mi tlačia slzy do očí.Vybehla som z triedy a za sebou som počula klopkanie o podlahu,tak som vedela že za mnou ide Van.Zahla som na wc,zavrela sa v kabínke,sklopila som dosku,sadla som si a plakala.Slzy stále išli a išli,nevedela som ich zastaviť.

Z pohľadu Van:
Sedela som na lavici ako každé ráno v škole a bavila sa so spolužiakmi.Zrazu prišla Elis."Pozrite sa na ňu.Myslí si že u nej bývajú One Direction a je bohatá,tak je lepšia ako mi.Chudera"povedala Miriam a mňa to celkom naštvalo."Hej nepoznáš ju tak dobre aby si toto o nej mohla tvrdiť.Je bohatá,ale nie je ani trochu namyslená.Nevychvaľuje sa že má veľa peňazí a je ku všetkým milá a pomáha ľuďom.Presný opak teba"povedala som jej a išla za Elis. Ona sa len zatvárila ako najväčší pokritec na svete a ďalej sa bavila s príšerkami.Mamám ju rada.Je tiež bohatá ako El,ale je to presný opak.Je namyslená,vždy chodí na všetky mestské párty oblečená ako štetka.Aj sa tak správa.Vždy sa predvádza čo nové dostala od otecka,čo od mamičky,nové auto,mobil,notebook,hodinky a rôzne drahé veci,ktoré si normálny človek nemôže dovoliť vôbec,alebo si ich môže dovoliť raz za 3 a viac rokov,ona to dostáva,kedy sa jej zmyslí. El je tiež bohatá,ale nie je taká ako Miriam.Nemíňa peniaze ak nemusí.Keď ide nakupovať minie len pár eur,kedže nenávidí nakupovanie.Niekedy sa pýtam či je vôbec dievča.Ale mám ju rada,pretože je sama sebou a nie je ako Miriam.Išla som za ňou a potom sme si sadli na svoje miesta.Hodina bola ako stále nudná a nikto toho starého somára nepočúval a tentokrát ako sa zdá,ani El. Keď ju vyvolal,nič nevedela,pretože sa nesústredila.To bolo asi prvýkrát čo niečo nevedela.No učiteľ jej to odpustil a podľa mňa právom.Pretože vedel,že je perfektná žiačka,ktorá má stále vynikajúce známky.Keby vyvolal niekoho iného,môže mu dať päťku,pretože učiteľ vie že ten dotyčný nikdy nepočúva vysvetľovanie učiva.A nestalo samu to prvýkrát.Ale nie,Martin musel utrúsiť takú sprostú poznámku. El vybehla von a učiteľ stál ako kameň,pretože nevedel čo sa deje."Ty idiot,najprv si rozmysli o kom niečo také tresneš a až tak tresni sprostosť. El je ku všetkým stále milá a teraz pretože má doma niekoho slávneho všetci jej záviďte idioti.Spamätajte sa"Martin sa len zahanbene pozrel dole na lavicu a celá trieda sa mu smiala že ho dalo dole dievča.Ja som už bežala za El. Keď som prišla na wc,nebola tam sama.Bola tam...



Myslím že vám to stačí :D Kedže je 6:40 a ja neviem spať idem písať ďalšiu,ktorú tu pridám hneď,akonáhle to niekto okomentuje :) ;) A prosím prečítajte si celú moju úvodnú reč zasmejete sa  :D :D *Lili*

El pri tabuli


učiteľ :D :D :D



El ako nevnímala celú hodinu :D



Miriam


11 komentárov:

  1. :D ta si este nieco vytrpi v tej skole. Fajn časť :D kedy vyspis prevdenu noc ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak v noci :) Cez deň som to nemohla dospať pretože zasa by som nevedela v noci zaspať :) Ale poviem vám nespať celú noc dá zabrať celý deň ma štípali oči,krútil sa mi celý svet a bolo mi na ryhanie :/ radím vám,ak nemusíte,určite nezostávajte celú noc hore :D zničíte si režim a bude vám hrozne :D neviem či vám bude tak zle ako mne ale rozhodne dobre vyzerať nebudete :D a čítala si aj príhovor tým tučným písmom? :D *Lili*

      Odstrániť
    2. Ja mam dosť len ked 4 hodiny Spim :D poctivo citala :D

      Odstrániť
    3. tak vidíš to :D No čo chcete ďalšiu alebo mám počkať ešte na koment od Paťky? :D

      Odstrániť
  2. Krasne :D Van je mila :D a som zvedava kto tam bol :D krasna fakt tesim sa na dalsiu :D
    Lauruš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hneď ako dostanem komentár od Paťky,hneď tu dám ďalšiu :) A ďakujem :) *Lili*

      Odstrániť
  3. Jeejo je to dokonale :D Oh, nech uz ta Paťka da koment lebo umrem a je to fakt nadherne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mother of god... to nevieš povedať, že tu sa čaká na môj koment??? :D :D :D :D Hlboko sa ospravedlňujem za meškanie;)
    Btw... nemusela si dať Miriam práve ako Caroline z TVD :D :D :D :D až doteraz som mala tú herečku celkom rada :D :P Na časť...
    I LIKE IT VEY VERY MUCH :D :D :D :D
    I Love you :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak prepáč no ale myslím že 49.časť sa ti bude páčiť :D hlavne ten príhovor :D Ne prosím maj ju rada aj naďalej ja ju milujem len som chcela rýchlo dopísať časť a potrebovala som blondínku a nevedela som koho tam dať tak ma len na rýchlo napadli TVD :D Ona je perfektná herečka milujem ju :) Ďakujem za pochvalu :) *Lili*

      Odstrániť
    2. Tiež ju milujeem... je štýl to aká je... všetko :D :D TVD... ďalšia vec, ktorá ma utvrdzuje v tom, že sa mi občas až podozrivo príliš podobáš... :D :D :D :D :D

      Odstrániť
    3. Vidíš sme spriaznené duše :D mi máme predurčené stretnúť sa :D :D :D Vo veľmi veľa veciach sa podobáme :D :D :D *Lili*

      Odstrániť