Stránky

piatok 4. januára 2013

Hope Dies Last-49.časť

Tak máme tu 49.časť,čo znamená,že už len jedna časť do polovičky tohto príbehu :D Ale viete čo to ešte znamená? :D JE to presne 40.častí čo mi Paťka napísala prvý komentár :) Paťka,už 40.častí ma podporuješ za čo si ťa vážim a aj keď sa nepoznáme na živo mám ťa hrozne rada ako naj kamošku pretože mi vo všeličom poradíš :D Pamätaj po mature pripravíš pôdu :D to budú žúrky :D :D :D :D Ďakujem vážne za všetko :) Keď to nikto nečítal ty si ma posúvala ďalej,aby som neprestávala písať,aj keď si to čítala len ty a teraz budem už v polovici :) vážne ti moc ďakujem :) Toto je časť pre teba :) :** Hope Like it *Lili*


Z pohľadu An:
Z El sme sa rozlúčili a ďalej sme pokračovali každá k svojej triede.Vedela som že jediná osoba s ktorou sa v triede môžem rozprávať,je Mia. Každého v tej triede nenávidím,pretože sú to povrchné svine,ktoré si myslia že keď sa dostali vďaka svojím oteckom na umeleckú školu že majú obrovský talent.Vošla som do triedy a každý na mňa zazeral.Zrazu sa zo svojho obvyklého miesta na lavici,kde okolo nej bola skoro celá trieda,postavila Lucia a kráčala ku mne."Ahoj,ako sa máš? Poď sadni si ku mne"ťahala mak lavici.Za celé štyri roky si nikomu nedovolila sadnúť na tú lavicu a zrazu sa u El objavia chalani a chce aby som si natú lavicu sadla? to je asi vtip."Nie ďakujem,nechcem byť hnusná,ale idem tamto za Miou. Za svojou kamarátkou"vyvrtla som sa z jej zovretia a išla si sadnúť k Miinej opustenej lavici.Áno my sme tie ktoré v triede nezapadli.Ale nevadilo nám to a ani za ten posledný rok čo tu budeme,nám to vadiť nezačne.Radšej budem sama,ale s pravými kamarátmi,ako byť obklopená desiatkami ľudí,ktorí vás majú radi len z povrchného dôvodu,ako že napríklad poznáte niekoho slávneho.Sadla som si vedľa nej a usmiala som sa."Tak čo? Tešíš sa? Onedlho budeš mať osemnásť. Máš také šťastie že ti to vychádza akurát na Sobotu.Dúfam že bude veľká žúrka"zasmiala som sa a len som očkom videla,ako sa tie fifleny na nás pozerajú a hádžu hnusné pohľady.Len som prekrútila oči a venovala sa ďalej Mii."Neviem či bude oslava.Je pondelok a ešte o tom s nikým nepadlo ani slovo.Ani s vami babami ani s Kevinom.Neviem,asi tento rok nebude.Možno sa len pôjdem niekde kvalitne opiť kedže budem mať 18,ale ináč nejaká garden párty,to asi nie"usmiala sa na mňa trocha sklamane,ale snažila sa to zakryť.No mňa neoblafne."Ale čo by,je to 18-nástka a za chvíľku nás to čaká všetky.Ako dobre že máme narodeniny každá o mesiac od tej predošlej.No okrem dní.Ale ty si z nás najstaršia.Máš ich v Marci.Je koniec Februára a Pondelok,narodky máš v Sobotu čo je 2.3,potom mám ja 21.4,takže dám oslavu deň dopredu,lebo to je Nedeľa. El má narodeniny 22.5 čo je Streda takže oslava znova v Sobotu,no a nakoniec Van ktorá je najmladšia má 31.6 čo je Piatok tak oslava v Sobotu.Nezáujem čo si ktorá z vás myslí,každá budeme mať oslavu na ktorú nezabudneme súhlasíš?"usmiala som sa tak aby ma videla.Len sa milo usmiala a prikývla hlavou."Takže sa hneď po škole opýtam El,či tie všetky oslavy môžu byť na ich záhrade,kedže vy dve bývate v byte a jej záhrada je väčšia ako tá moja.Vlastne dnes nie.Ona ide na vodičák a jamám strážiť chalanov.Sú ako malé deti,ale aspoň je s nimi zábava.Len sa mi nebude chcieť celú dobu počúvať Nialla ako plače kde je jeho Elis a ak sa mu Zayn začne vysmievať že on tu má mňa a Elis je bohvie kde,asi mu jednu vlepím"začali sme sa smiať.Celá trieda sa na nás pozerala ako na Ježiša."Čo je? Ešte ste nevideli dve dievčatá ako sa na niečom smejú? Aby vám nevypadli oči z jamiek"prekrútila som nad nimi oči a otočila sa naspäť k Mii."Lenže mi smepočuli aj na čom sa smejete"do riti."To som rozprávala až tak nahlas? Do riti ja krava.Nechcem aby vedeli o mne a Zaynovi,aby použili aj to proti mne"pošepkala som Mii."Ak si myslíš že niekto z nich by stál o niekoho ako si ty,si na veľkom omyle.Niekto ako člen populárnej skupiny by nemal nikdy záujem o niekoho ako si ty.O chuderu"postavila sa Lucia.Tlačili sa mi slzy do očí.Ani som si nevšimla že už je dávno hodina,kedže učiteľka ekonomiky mešká pravidelne."Áno? A o koho by asi tak stál o teba? "usmiala sa a prikývla.Chcela súhlasiť,ale nepustila som ju k slovu.Pokračovala som."Myslíš si že keď sú bohatý,majú slávu,fanúšikov po celom svete,že budú takí povrchní a materialistickí ako ty? Mýliš sa.Dá sa to síce povedať o málo slávnych ľuďoch,ale o nich to kľudne poviem.Nezáleží im na sláve,peniazoch kráse,na ničom povrchnom.Majú veľa,ale chcú málo.Len chcú aby ich niekto miloval ako normálnych chalanov,normálnych kamarátov.Nemôžeš o nikom z nich tvrdiť že by si nezačali s nikým ako ja ak ich nepoznáš.Si len povrchná,materialistická,narcistická mrcha,ktorá sa vďaka peniazom od otecka oblieka ako štetka a necháva sa obletovať každým,kto má tak nízku úroveň,že sa potrebujem kamarátiť s niekým ako ty,aby si zdvihol sebavedomia a aby mal akú takú úroveň.Ale je to mylné zdanie.Ty máš tu najmenšiu úroveň z tejto triedy.Nikdy nepochopíš čo je láska,pretože ťa zaujímajú len peniaze a tí tvoji pätolizači by sa mali uvedomiť a zamyslieť sa či chcú takto pokračovať vo svojom živote.Či sa chcú celý život podlizovať tomu kto je nad nimi,alebo sa postavia na nohy a budú sami sebou.A pre tvoju informáciu,niekto ako člen populárnej skupiny  má záujem o niekoho ako som ja už pol roka.Tak si zavri tie ústa,lebo ti tam naletia muchy a zapamätaj si na mňa nemáš a nedokážeš zo mňa spraviť svoju príšerku a tak ti pomôcť dostať sa ku chalanom.Všetci im dajte pokoj nestoja o to,aby ste ich prenasledovali.Sú na dovolenke.V Londýne toho majú dosť,nechcú byť naháňaný aj tu,kde to nepoznajú.Hnusíte sa mi a hlavne TY"to ty som zdôraznila a v moment keď som dorozprávala,Lucii vyletela ruka smerom k môjmu lícu a ja som čakala ranu,no nič.Keď som otvorila oči,Luciinu ruku držala Mia. Otvárala som ústa že niečo také dokázala urobiť."Ešte raz skús zdvihnúť ruku na niekoho z mojich priateliek a vyletí moja ruka smerom k tebe je ti to jasné mrcha?"Mia zúrila.Zobrala som jej ruku a radšej som ju zaviedla na wc,kde bola El.Plakala."Čo sa deje?"zhrozene som si k nej čupla."Ale nič.Nevedela som že kvôli tomu že sú u nás chalani ma budú až tak terorizovať,ale ja to zvládnem"usmiala sa na mňa a ja som jej podala vreckovku,aby si utrela slzy.Akurát sa vrútila na wc aj Van."No tak El neber si to tak sú to povrchní idioti a ja sa hanbím že som bola jeden z nich"pozrela sa Van do zeme."Nie ty si nebola ako oni.Striedala si chalanov,to áno,obliekala si sa trocha odvážnejšie,ale je to tvoj štýl,na ktorý si zvyknutá a na tebe to vyzerá úžasne,ale nikdy,nikdy si sa svojím kamarátkam a nevlastnej sestre neotočila chrbtom.Už to čo si vtedy urobila pre Miu značilo o tom,že máš dobré srdce a vieš pomáhať ľuďom"povedala jej El a Van hneď zdvihla hlavu a usmiala sa na nás."Ale keby ste videli ako An dala dole Luciu.Vykričala jej pred celou triedou aká je povrchná krava a čo si o nej a o jej príšerkách myslíme a že by sa mali spamätaťa neliezť jej do riti.Bola úžasná,prvýkrát niečo také urobila a ja som z nej bola unesená.Dala ju proste dole."povedala Mia a ja som si nemohla nechať poznámku o facke."Áno a keď mi jednu chcela pričapiť a ja som sa už chystala na poriadnu facku a zatvorila som oči,niekto zadržal Luciinu ruku.A hádajte kto to bol. Mia. A povedala jej že ak ešte raz siahne na nás ruku,tak sa neudrží a jednu uvalí ona jej.Tiež bola úžasná.Teraz už len nejak dokopať teba aby si povedala svoj názor a pri tom sa nerozplakala a neutiekla z triedy.Musíš sa poriadne nadýchnuť a na jeden nádych povedať všetko čo si myslíš.Vyliať svoje srdce.Je to úžasný pocit,ak sa ti niekto nesnaží dať potom facku"zasmiala som sa.Akurát zazvonilo a mi všetky sme sa už smiali."A teraz si neviem predstaviť,aké problémy budeme mať s toho,že sme utiekli z hodiny.Akurát idú naše triedne.Kedže sú spolu,usudzujem že už o tom vedia.Chceli sme ich obísť a tváriť sa ako keby sa nič nestalo.Ale bohužiaľ."Slečny na moment"povedala moja triedna a ukázala na nás štyri."A sme v keli.Verzia je taká že nás tie mrchy ústne šikanovali.Povedzte proste pravdu"žmurkla som na nich.Otočili sme sa k triednym a oni sa na nás prísne pozerali.Museli sme s nimi ísť do kabinetu kde moja triedna začala......To be continued
Lucia a facka :D :D nič lepšie som nenašla :D :D :D
triedna v kabinete

8 komentárov:

  1. o.O ďakujem... za všetko... pri tvojom začiatočnom príhovore som normálne revala (to je u mňa normálne ) a rozmazala si čerstvý make up :D :D :D Tvoja poviedka bola prvá, ktorú som kedy komentovala... už len preto, že si napísala že ďalšia bude keď bude koment... pamätám sa ako som 10 krát za deň kontrolovala či je nová časť... (robím to doteraz :D) ...a nikdy neprestanem :) už na začiatku som ti sľúbila, že budem s tebou do konca a chystám sa to dodržať... Pri tvojom príbehu a vo veľkej miere vďaka písaniu si s tebou som si uvedomila, že chcem písať. Keď som písala jednu časť do tvojho príbehu neskutočne som sa do toho vžila...
    Ako vravíš... nikdy som ťa nestretla, no považujem ťa za jednu z mne najbližších osôb... Vážim si ťa a som rada, že ťa mám. Veľa si mi pomohla, za čo ti patrí moje obrovské ĎAKUJEM...
    A ver tomu, že tú pôdu bude pripravovať s obrovskou radosťou... Teším sa až sa raz stretneme... a ak to bude v Londýne, to bude bonus :D :D :D
    Ľúbim ťa... Forever your PaťuŠ :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juhuuu našla som niečo čo nemáme spoločné :D:D:D Mňa tento komentár hrozne dojal ale ja neplačem keď ma niečo dojme :D Neviem prečo každý plače keď u niekto niečo povie alebo niečo urobí čo ho dojme ale ja som na mäkko ale neplačem neviem prečo :D :D plačem pri filmoch abo keď mi je smutno ale keď ma niečo dojme tak nie :D neviem asi som vadná :D som rada že máš môj príbeh rada a som rada že som ti pomohla aby si začala písať :D dúfam že som to bola ja :D A od slov ako vravíš až po to obrovské ďakujem si mi presne vytrhla z jazyka :):* No a s tým Londýnom máš pravdu :D ak by sme sa tam stretli bol by to bonus ale ja o tom pochybujem :/ moja mama by ma tam nepustila :(:(:(

      Odstrániť
  2. Tie baby sa mi páčia :D beriem take kamarátky :D super časť :D takú učiteľku chcem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to nadherne, a hlavne aj ja by som chcela take kamaratky :) ale ty naozaj nadherne pises a hlavne to vies tak pekne napinavo zakoncit :D Tesim sa na dalsiu dufam ze bude skoro
    Lauruš

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "Narcistická mrcha " :D:D:D:D No krásne si opísala Luciu :D + tá fotka ... sa smejem jak šibnutá :D A som zvedavá, čo im povedia tie triedne :) Strašne sa teším na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosim daj dalsi diel lebo som chora a strastneee sa nudim a tvoju poviedku milujem a AK das dalsi diel budem kazdu jednu cast komentovat a vlastne aj ked nedas:DDDDDDD
    Ps.:tvoj blog som nasla len dnes preto zacinam komentovat az dnes: takze k poviedke : je super
    Vzdy budem pod anonymom ale nakonci bude moje meno "REBEKA"
    Ps.: som strasne ukecana :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A este ze vies zacinam pisat novy poviedku a na vlastny blog sa este necitim a preto AK by ti to nevadilo ze by si mi ju tu uverejnila tak by si mi mohla napisat tvoju emajlovu adresu do odpovede fb som si zrusila(osobne dvovody: D)a prvy diel by som ti poslala o take dva az tri tyzdne lebo chcem mat napisanych aspon desat casti ,tak mi Prosim odpovedz ci si man hladat iny blog alebo nie DAKUJEM
    "REBEKA"

    OdpovedaťOdstrániť