Stránky

streda 29. augusta 2012

Hope Dies Last-34.časť

Takže som sa rozhodla pre ďalšiu časť :) Viem že som sľúbila na koniec prázdnin viac častí,ale vážne sa to nedá keď ma moja mama zo sestrou ťahajú kde príde.A ja som tomu aj rada,pretože nechce ešte na koniec prázdnin sedieť doma.Aj keď začne škola a ja som si povedala že sa budem učiť,pretože na moje známky,čo som mala v 9.ročníku,idem na ťažkú školu kde sa mi treba učiť,nájdem si čas napísať aspoň jednu,dve časti za týždeň.Viem že pre vás to je málo,ale potrebujem mať na strednej dobré známky,aspoň v prvom ročníku :) *Lili*

Z pohľadu Nialla:
Pomaly som otvoril dvere a uvidel som Elis sedieť na zemi a aj keď sa snažila mať sklopenú hlavu,vedel som že plače,ale bol som zmätený prečo.Netušil som či som niečo spravil,alebo je to kvôli niečomu inému.Prišiel som k nej a sadol som si.Teda poviem vám,ta dlážka bola poriadne studená."Elis,no tak,prečo plačeš?Vieš že mne môžeš povedať všetko.Sme predsa najlepší kamaráti nie?"zodvihol som jej hlavu aby sa mi zadívala rovno do očí.Keď som videl tie jej nádherné hnedé oči,mal som strašnú chuť pobozkať ju.Áno,mám ju rád,no nemám odvahu povedať jej to.Odvážil som sa už viac krát povedať dievčaťu,že k nej niečo cítim,no vždy to skončilo odmietnutím.No u Elis je to iné.Som naozaj zaľúbený a preto by som odmietnutie neprežil.Neviem,keby ma odmietla,asi by som sa zbláznil.Zayn už vie že ľúbim Elis a ja viem že on ľúbi An,ale povedal som mu aby to v žiadnom prípade nikomu nepovedal.Súhlasil,ale povedal mi,že to nie je správne.Že ak k nej niečo cítim,mal by som jej to povedať,aj keby prišlo odmietnutie.Ak jej to nepoviem,budem vždy v neistote a s otázkou v hlave čo by sa mohlo stať keby som jej to povedal.No ja to nedokážem."Dobre Niall,poviem ti to a je len na tebe ako sa zachováš.Buď mi dáš navždy zbohom,čo je pravdepodobnejšie,alebo nie.Niall,od kedy sme sa lúčili na letisku pred pol rokom,tak za ten pol rok,som na teba myslela každý deň.Samozrejme aj na ostatných,no na teba som myslela z iného uhla.Vieš ja Niall,ja to proste neviem povedať.Chcem,ale nedokážem to.Vieš čo ti chcem povedať?Myslela som na teba za ten pol rok trocha viac a trocha inak ako na ostatných"to nemôže byť pravda.Žeby aj ona mňa mala rada?Neviem či sa mi snaží naznačiť práve to."Elis,prosím,povedz mi čo mi chceš povedať"prosil som ju a dúfal,že to bude to čo chcem počuť."Niall,ja mám ťa rada"do kelu.To môže znamenať aj ako kamaráta.Strácal som nádej.
"Niall,mám ťa ada viac ako kamaráta.Bože,nenávidím,ak ja som ten iniciátor,ak ja musím chalanovi povedať že sa mi páči.Niall,od kedy sme sa lúčili na letisku a ja som na teba myslela celý ten pol ok a keď som vás videla sedieť na gauči,pomaly mi došlo žž-že ťa milujem.Milujem ťa Niall a to neskutočnou silou.Položila by som za teba aj život,ale keď ma teraz odmietneš,ja to pochopím.Nemôžem nikoho nútiť,aby ma miloval,zvlášť nie teba,veď si medzinárodná hviezda,ktorú milujú milióny dievčat.A ja som obyčajné dievča,zo zmiešanej rodiny,žijúcej na Slovensku"plakala čím Ďalej tým viac a rozprávala samé hlúposti."Elis,netrep sprostosti.Mám ťa predsa rád kvôli tomu,že si obyčajná.Vďaka tvojej obyčajnosti si pre mňa neobyčajná a výnimočná.Všetky tie dievčatá okolo ktorých sa pohybujem v mojej práci sú síce pekné,ale za akú cenu?Sú zmaľované,umelé a namyslené.Nájdu sa síce aj normálne dievčatá v tejto práci,ale sú dobré skôr ako kamarátky.Pretože moje srdce patrí už jednému dievčaťu.Dievčaťu,ktoré má nádherný úsmev,ktorý ma vždy položí na kolená,dievčaťu s tými najkrajšími hnedými očami,aké som kedy videl.Jej vlasy a tvár sú také prirodzené,že nepotrebujú žiadny umelý zásah a vyzerajú vždy skvelo.To dievča má úžasný pôvod a dokonalú rodinu.Neskrýva svoje city a nebojí sa plakať hoc aj pred celým svetom.Ale má výbušnú povahu.Ak sa jej niečo nepáči,povie to.Ak na ňu niekto hovorí škaredo,snaží sa to vyriešiť z očí do očí a nie poza chrbát.Ak sa k nej niekto správa zle,snaží sa zistiť prečo.A to dievča šialene milujem.Elis?A vieš kto to je?"opýtal som sa jej a pritom sa usmieval."A chcem to vedieť?"plakala ešte viac.Asi si myslela že hovorím o niekom inom."No tak,Elis.Už prestaň plakať.To dievča si ty.Elis,milujem ťa a hoci to znie v mojom veku šialene,ale už ťa nechcem vymeniť za nikoho iného"ona pozrela na mňa s prekvapením v očiach,konečne si utrela slzy a usmiala sa."Tak na tento prenádherný úsmev som čakal.Teraz môžem urobiť to,na čo som čakal celý ten dlhý polrok"povedal a som a konečne som ju pobozkal.Išiel som na to pomaly a konečne som cítil jej pery.Ako povedala,viem že by mal byť iniciátorom vzťahu chlapec,ale jednoducho som jej to nedokázal povedaťStrašne som sa bál odmietnutia.A teraz keď viem že aj ona miluje mňa a konečne cítim jej pery,sa mi my v mysli prehrávajú všetky momenty od kedy sme sa stretli.Všetky jej úsmevy,pohľady,dotyky,aj tie o ktorých nevedela a prehralo sa mi aj to,ako som na ňu stále nenápadne pozeral,aká je dokonalá.Naše pery sa odpojili,ja som jej zotrel aj tú poslednú slzu,ktorá jej blúdila po líci a usmial som sa."Elis,veľmi ťa milujem"a dal som jej znova pusu."Niall,toto je moja najšťastnejšia chvíľa v živote.Mám zoznam na ktorom sú moje najšťastnejšie chvíle čo chcem zažiť.Sú tri a už sa mi splnila jedna.A ty si mi ju pomohol splniť.Toto bola moja úplne prvá pusa v mojom živote.Myslím od chlapca.A páve v tejto chvíli by som si priala aby si bol môj prvý,ale aj posledný chalan ktorého budem mať"bože prečo mi to robí?Prečo je taká dokonalá?"Neboj sa Elis,budem sa všetkými možnými spôsobmi snažiť aby sa to splnilo nám obidvom"usmial som sa a znovu som ju pobozkal."Elis,Niall"počuli sme ako na nás kričí Zayn.Postavil som sa a pomohol som Elis vstať.Automaticky obidvaja naraz sme sa chytili za ruky.Bol to úžasný pocit.Vyšli sme ruka v ruke z kúpelne a uvideli Zayna a An ako sa tiež držia za uky.Pozrel som na Elis a ukázal jej to,kedže si ich nevšimla."Hej vy holúbkovia"zasmial som sa.Otočili sa a uvideli nás s Elis ako sa držíme za ruky."Komu hovoríš holúbkovia?Pozri sa na seba bro"zasmiali sme sa,pustili sme svoje dievčatá a začali sme sa ako správny bratia biť.Nie naozaj,ale len akože.Všimol som si že dievčatá si tam niečo rozprávajú a objímajú sa."Ach tie ženy"smial som sa na nich."Heeeeej,máte niečo proti tomu?"škaredo sa na nás obidve pozreli."Hej,prečo hovoríš Niallovi v množnom čísle?Ja som nič nepovedal"mračil sa na nás Zayn.



Z pohľadu Elis:
Cítila som sa divne,ale aj nádherne.Ja mám konečne chlapca.A nie hocijakého,toho najromantickejšieho,najúžasnejšieho,najkrajšieho chalana akého som si mohla priať.Bože,mám 17a až doteraz som snívala o mojom prvom chalanovi a zrazu je to taká veľká hviezda.Nad týmto som rozmýšľala keď sme s chalanmi boli v mojej izbe,v náručí každá toho svojho."An?My sme asi tie najšťastnejšie dievčatá na svete"zasmiala som sa."A to už prečo?"divil sa Zayn."Pretože mi sme najlepšie kamarátky a vy najlepší kamaráti.Plus,Zayn je môj najlepší kamarát ako brat a chodí s mojou najlepšou kamarátkou a Niall je pre An ako brat a chodí s jej najlepšou kamarátkou.Chodíme spolu či?"udivene som sa pozrela na Nialla.Oni sa zo mňa len smiali.Tvárila som sa urazene a keby ma Niall pevne nedrží,už som na nohách."Ale no tak,Elis,jasné že spolu chodíme.Ľúbim ťa"povedal a snažil sa mi dať pusu ale odtiahla som sa tak tá pusa skončila na mojom líci."Ale smiali ste sa mi"a vyplazila som im jazyk aj keď mi trhalo kútikmi úst,chcela som hrať toto divadielko trocha dlhšie.No keď sa na mňa pozrel tými jeho očami,neodolala som,odpustila som mu a pobozkala ho.

Prepáčte že tak neskoro ale nevedela som asi tri dni vymyslieť aký obrázok tu dať,petože som hovorila,že ku každej časti dám obrázok a konečne som to vymyslela :)))

prvý bozk Elis a Nialla :) :*

Niallove neodolateľné oči :))



































11 komentárov:

  1. Jupiii som prva :D a co poviem je to genialne krasa krasa krasa :D konecne su spolu :D a vsetci su spokojny proste je to mega uzasne velmi sa mi to paci :D tesim sa na dalsiu cast :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo len do kedy budú všetci šťastný :D Nemôže byť celý príbeh o šťastí :D Bolo by to o ničom :D *Lili* PS:čítala si všetky časti? Pretože tvoj komentár som ešte nikde nevidela

      Odstrániť
    2. Mne je jasne ze sa tam nieco stane ako vzdy(povzdych_ :) vsak mne to je jasne ked je nieco dobre potom musi prist nieco zle zakon schvalnosti :) ale to je dobre na pribechoch ktore.piseme neopisujeme zivot len ako prechadkou ruzovym sadom ale davame tam realne.veci to je na pisani to najlepsie.:D btw akosika.sa rozpisujem vela cukru :D ale ja sa momentaalne tesim ze su vsetci stastny aj ked viem.ze.sa.nieco necakane stane :D no vsak prave nebit zaplwtky bolo by to otrpane a nudne ta zapletka tomu dava asrenalin lebo nik nevie ako to dopadne uzmieria.sa nie? To vie len ta ktora to pise alebo jej prava ruka :D a hej hej citala len som bola eniva komentovat ale povedala som si ze ma to nezabije lebo keby si kazdy povedal.ze naco komentovat tak by sme nemali.ziadne komenty tak som.zacala vypisovat dlheee diktaty :D

      Odstrániť
    3. No :D Ale aj v reálnom živote sa stane že má niekto úplne šťastný život :D Len z úplne ignorovateľnými problémami :D Ale tak uvidím či budem písať tak s tými menšími problémami alebo tam bude ešte nejaká tá zápletka :D Ale myslím si že bude kedže chcem dosiahnuť 100 častí a som ešte len pri 34 :D No a keby si každý povedal,že nadá komentár,tak žiadny príbeh by nebol,pretože som pred časom písala že ak nejaká časť nebude mať žiadny komentár,tak nenapíšem Ďalšiu pokiaľ tam nebude aspoň jeden :) Nie že by to bolo z nejakej zákernosti alebo neviem z čoho,ale proste keď tu nie je žiadny komentár,myslím si že to nikto nečíta :/ A keď to nikto nečíta,je to zbytočné písať však? :D Fúha a čo? Tešíte sa zajtra do školy? :D Ja celkom áno,kedže to bude môj úplne pvý deň na novej škole :) Hurá strednej škole :D Som zvedavá ako to zvládnem z mojimi známkami ktoré som mala v deviatke :( Hádam nejako áno :D *Lili*

      Odstrániť
    4. Že hurá strednej škole... :D To si hovoríš dnes :D :D :D Ja idem do druhého a taaaak strašne sa mi tam nechce... :D A tešiť sa do školy???? OMG to bolo naposledy keď som išla do 1. ročníka na ZŠ a vydržalo mi to cca pravý týždeň :D A kamže to vlastne nastupuješ??? Hmmm??? :)
      A komentár tu bude vždy aj keby tanky padali :D :P
      Tvoja stále verná PatusH :)

      Odstrániť
    5. Neboj ja si to sama hovorím že ja sa teším na strednú,ale lem na prvý týždeň a potom to začne :D Ja som na obchodnej akadémii odbor manažment regionálneho cestovného ruchu :D a ty si na jakej vlastne? :D No to dúfam že budú :D *Lili*

      Odstrániť
    6. Obchodná akadémia - sociálno-výchovný pracovník :D :D :D neboj prvý týžden to bude len o tom že na každej hodine:
      Ahoj ja som... som z... moje zaluby su... som taka a taka atd atd... :D myzarezavame uz od zajtra.... :/

      Odstrániť
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... :) Na toto som tááááák dlhoo čakala :) Proste krása... :)
    PatusH

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelá časť :) Viem že to s týmto veľmi nesúvisí no možno trošku ale nemohli by ste sa mrknúť na tento blog? http://youonlyliveonce-story.blogspot.sk/ ... Viem že tam toho nieje ešte veľa ale aj tak... A ked si to už prečitate mohli by ste k tomu nechat aj koment ako sa vám to páčilo? Dakujem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme ja osobne sa na to pozriem a dám komentár :) Kludne mi všetci čo máte blogy s príbehmi dávajte linky do komentáru a ja si všetko poctivo prečítam :) *Lili*

      Odstrániť