Stránky

streda 22. augusta 2012

Hope Dies Last-32.časť

Tak viem že som sľúbila že už bude príbeh každý deň,ale fakt sa to nedá keď nemám nápady :( Prepáčte mi vážne budem sa snažiť čo najviac už len kvôli vám :)


Takže chvíľu sme sa ešte rozprávali s chalanmi,ako bolo za ten pol rok,rozprávali nám že boli na turné v Číne.Strašne ma zaujalo rozprávanie o Číne.Z ich rozprávania sa zdalo že je tam krajšie a romantickejšie ako v Paríži.A to som si vždy myslela že človeka takto môže uchvátiť jedine Paríž.Lou a Liam nám rozprávali že tam s nimi boli ich priateľky a že prechádza po veľkom čínskom múre bolo to naj romantickejšie čo kedy zažili.V tú chvíľu som si zaumienila že až raz stretnem veľkú lásku,tak tam určite pôjdem.No na to treba aj peniaze nestačí láska.No ja dúfam že sa mi raz podarí byť speváčkou a raz tam pôjdem aj na vlastné turné.Ale teraz sa sústredím na obyčajné pubertiacke problémy,ako napríklad že mám 17 rokov a ešte som nemala priateľa.No ak sa nepočíta druhý ročník základnej školy a nejaké vzťahy ale myslím to tak,že som sa ešte nezaľúbila.A ako som spozorovala u sesterníc a u sestier mojich kamarátok,už aj 13 ročné dievčatá majú za sebou prvú lásku a ja mám 17 a stále nič.No nie som taká že zúfalo hľadám a začnem si len tak s hocikým.Radšej si počkám na pravú lásku.Počas debaty sa zrazu ozval zvonček."To budú baby.Oci?Vieš čo máš robiť"povedala som mu po slovensky a on zavolal chalanov do pracovne.Ja som otvorila dvere a tam stála Andre.Pozrela som sa znechutene pretože som teraz musela oznámiť ockovi že to bol planý poplach."No čo sa tak tváriš sestrička?"zasmiala sa.Neviem čím to je,ale len poslednú dobu mi Andre hovorila sestrička.Musím sa na to pozrieť hlbšie."Ale nič,Thomas je v izbe,prevdepodobne znova hrá na gitare alebo skladá pesničku.Kedy ho presvedčíš aby mi ukázal svoje pesničky?Chcem ich vidieť.Chcem vidieť či som hudobný talent zdedila po svojom bračekovi"usmiala som sa."Neboj sa sestrička,už sa na tom pracuje a myslím že ti to už čoskoro ukáže.Inak kde máš ocka?Potrebujem s ním hovoriť"usmiala sa."Načo s ním potrebuješ hovoriť?A teraz nemôže.Má v pracovni klientov o ktorých má napísať najnovšiu knihu"usmiala som sa a už som videla ako do bránky vchádzajú baby."Tak už idú kamošky tak choď hore za bračekom a nechoď dole dobre ahoj,pa"tlačila som ju preč od dverí a ona na mňa len divne pozerala.Dievčatá zatiaľ došli k dverám a usmievali sa od ucha k uchu.Aj ony boli šťastné že budeme konečne spolu."El,Ema hovorila že videla ísť do vášho domu jedného chalana,ktorý vyzeral úplne ako Harry z One Direction.Tak kto je ten chalan?"opýtala sa Vanesa a čakala na odpoveď.Tak a teraz je tá vhodná doba.No nechcela som to tak medzi dvermi tak som ich vzala do obývačky a posadila ich."Ako viete môj otec je spisovateľ.Doteraz písal vlastné nápady,čo poznal,no dostal veľmi výhodnú ponuku napísať knihu o známej kapele.O ich životoch predtým a teraz keď sú slávny.Asi už viete o koho ide.Ide o One Direction a budú s nami bývať do konca školského roka a možno aj letné prázdniny.No od vás potrebujem aby ste sa teraz vyvrieskali kým môžete a keď stretnete chalanov,správajte sa prosím vás v úplnom kľude"pozorne počúvali môj monológ a keď som skončila a im to docvaklo,začali vrieskať ako šialené.Len dúfam že to nepočuli v otcovej pracovni."Bože ja sa tak teším až ich uvidím.Hrozne sa mi páči Niall,zlatý blondiačik ktorý ani nevyzerá že by už bol dospelý.Je strašne roztomilí"hovorila Vanesa a mňa pochytil zával akejsi žiarlivosti?Alebo som sa bála že prídem o super kamoša pretože si začne s mojou naj kamoškou a tým sa to celé pokazí?Nie určite je to žiarlivosť.Doteraz som sa nepriznala ani An,dokonca ani sebe že sa mi Niall už od začiatku páči.A síce je Vanesa moja naj kamarátka,nedovolím jej zlomiť srdce Niallovi.Vanesa je super,ale chalanov strieda ako ponožky.Nie preto že by bola namyslená,no vždy si nájde nejakú zámienku,nejakú chybu na chalanovi,ktorá sa jej nepáči a proste sa ho vzdá."A podotýkam žiadne balenie chalanov.Liam a Louis majú priteľky,Niall a Zayn sú pod mojou ochranou,pretože berú zlomené srdcia veľmi ťažko,takže žiadne také,no a Harry je zasa ten,ktorý láme srdcia dievčatám takže ani vás nechcem nechať sklamané.Takže žiadne vzťahy.Jasné dievčatá?"usmiala som sa.Oni sa sklamane pozreli a prikývli.Tak došiel čas na predstavenie.Otvorila som dvere pracovne a zdelila otcovi že môžu vojsť do obývačky.Hneď ako baby zbadali chalanov začali sa ich všetko vypytovať a Vanesa začala baliť Nialla a Mia zas Harryho.Keď som videla ako sa Van obtiera okolo Nialla pochytila ma strašná žiarlivosť a smútok.Hneď to na mne bolo vidno.Keď to už preháňala,neviem z akého dôvodu sa na mňa Niall pozrel smutným pohľadom a snažil sa zbaviť sa jej.Chcela som ho zachrániť.Viem že odo mňa chcel záchranu preto sa tak pozrel.Chytila som An."Niall,Zayn?Ihneď so mnou.Potrebujem súrodeneckú radu"zasmiala som sa.Harryho som nechala tak.Nejako si to úžíval,no a Lou a Liam niečo preberali s rodičmi.Baby sa na mňa divne pozerali no ja im to s tými súrodencami neskôr vysvetlím."Ďakujem Elis,zachránila si ma.To dievča vyzerá milo,no je drzá a  to nemám rád.Mne sa páči niekto iný"usmial sa a trocha sa začervenal?Alebo som zle videla."No všetky blondínky sú drzé.Neviem čo ju napadlo prefarbiť sa,ale to ja už nezmením.Keď som videla tvoj zúfalý pohľad,vedela som že chceš len záchranu"usmiala som sa naňho ako že sa mi to podarilo."A prečo si sa ty tvárila tak smutne?"trafil presne do čierneho."Nooo,ja vieš,no spomenula som si na jeden smutný film a nejak ma to dostalo"bože ja som ťava.Väčšiu hlúposť som si už vymyslieť nemohla.Bože bolo mi to také trápne."Ehm An,poď mi do auta pomôcť.Priniesli sme vám z Anglicka darčeky.Vy nás tu počkajte a mi ich hneď donesieme"povedal Zayn An a ona poslušne išla.Boli sme v mojej izbe.V uzatvorenej miestnosti."Vieš Elis,už dlho ti chcem niečo povedať.Vieš hneď ako sme sa prvý krát stretli v Londýne a prežili sme toho toľko za tak krátky čas,už od vtedy sa to deje a už od vtedy ti to chcem povedať,ale nenabral som zatiaľ odvahu"sklopil zrak a nejak to zo seba nevedel dostať."No tak,vieš že mne môžeš povedať všetko"zdvihla som mu hlavu a usmiala sa naňho.On sa usmial,zhlboka sa nadýchol a začal rozprávať."Vieš Elis,pravda je taká že.......


Z pohľadu Zayna:
Viedol som ju cez celý dom až na záhradu k autu.Už som to tu poznal dosť dobre od kedy sme tu.Kedže nám to tu ukazoval skvelý sprievodca,otec Elis.Otvoril som dvere kde boli darčeky pre dievčatá,no ešte som sa otočil k An,pretože pravý dôvod prečo som ju tu zobraj je"Vieš An,nezobral som ťa sem len kvôli darčekom,ale aj pre to že ti chcem niečo povedať.Chcem ti to povedať už od kedy sme sa stretli prvý krát a od kedy sme prežili toľko pekných vecí v Londýne.Vieš An pravda je taká že........



 Darčeky v aute-len si prosím nevšímajte čo tam je v tých taškách.Iný obrázok som nezohnala a sľúbila som že každá časť bude z obrázkami.Aspoň z jedným.V ďalšej časti vám napíšem aké tam boli darčeky :)


Fúúúú povedzte mi prečo mi vždy prídu nápady v noci? :D Práve teraz keď som to dopísala je pol 4 ráno a ja už pomaly idem spať.Oči ma štípu od únavy,no povedala som si že pokiaľ toto nebude dokončené spať nepôjdem :) Takže ďalšia časť niekedy ďalšiu noc :D Dobrú noc :D Alebo skôr dobré ráno :D Veľa táram papa **Lili** :D :***








































5 komentárov:

  1. Jeeeežííííííš.... Prečo vždy musíš prestať v najlepšom????? Toto mi neroob... :D Tolká romantika už sa teším a bum... ty to utneš... wrrr... :D :D :D Teším sa na pokračovanie.. :D
    PatusH

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta to je tak naplánované :D Som zvedavá čo povieš keď uvidíš čo im chcú povedať :D:D:D *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šak to mi je jasnéé... :D :D Šup šup už chcem čítať novú časť :) No u teba človek nikdy nevie takže radšej netipujem čo im chcú povedať... Budem si to len silno priať :D :P
      PatusH

      Odstrániť
  3. Súhlasím s PatusH. Prosím pridaj ďalšiu časť. PROSÍÍÍÍM. :D
    *Kika*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď dopozerám film tak sa do nej hneď pustím nebojte :) Dnes bude časť sľubujem :) *Lili*

    OdpovedaťOdstrániť