Stránky

štvrtok 23. augusta 2012

Hope Dies Last-33.časť

Tak je tu ďalšia časť a vy sa dozviete čo chcú chalani také dôležité povedať El a An.Čítajte nás ďalej :D Ale nie sranda,idem sa do toho pustiť pretože neskončím ani do rána. *Lili*


Z pohľadu El:
Netrpezlivo som čakala čo mi chce povedať Niall také dôležité.Nevedel to zo seba vytiahnuť."No dobre už to nebudem naťahovať.Vieš Elis pravda je taká,"hovoril to pomaličky.No keď povedal toto,nadýchol sa a rýchlo zo seba dostal "že Zaynovi sa páči An"povedal to takou rýchlosťou že som to ešte hodnú chvíľu spracovávala."Vieš,vravel že od kedy ju prvý krát uvidel,strašne sa mu začala páčiť"bola som úprimne v šoku.Ja som sa tešila že An sa páči práve Zaynovi,pretože som vedela,že by ju Zayn nikdy nepodviedol ani nezradil.Len som popravde čakala niečo iné.Ale ja som si to nahovárala."Ináč máš pekné kamošky.Zvlášť tá,tá Vanesa je celkom zlatá"tak tým ma dostal."Tak tebe sa páči Vanesa?"opýtala som sa ho a v hrdle sa mi začala tvoriť akási hrča.Musela som v sebe udržať to čo na mňa práve doliehalo."Áno je celkom pekná"usmial sa tým jeho krásnym a neodolateľným úsmevom."Tak ju niekam pozvi.Nech ťa prevedie po meste a ukáže ti pekné miesta"povedala som mu z posledných síl."Vieš čo,máš pravdu.Opýtam sa jej"už som to nezvládla.Postavila som sa a chcela odísť.Slzy sa mi spustili skôr než som bola preč,tak som bola rada že som od neho odvrátená chrbtom.No zrazu ma chytil za lakeť.Do riti.Nesmie vidieť že plačem.Surovo som sa mu vytrhla,zamkla sa v kúpeľni a strašne,ale potichu sa rozplakala."Elis?Čo sa stalo?Povedal som niečo zlé?"chcela som mu vyvrieskať do tváre že urobil to najhoršie čo sa dá.Že mi ukradol srdce,ale ja som mlčala aby nevedel že plačem."No tak Elis,prosím otvor"keby bol taký múdri,všimol by si že som nezamkla a vošiel by sám,ale nech sa trápi.Kedže som sa už trocha skľudnila,mohla som ako-tak odpovedať."Niall prosím nechaj ma a odíď.Choď za Van,rozprávaj sa s ňou pozvi ju niekam,čo chceš,ale mňa nechaj na pokoji."Elis prosím neplač.Neviem čo som urobil,ale prosím prestaň plakať a pusti ma.Neodídem odtiaľto pokiaľ mi neotvoríš.Nechcem aby si trpela.A to s Vanesou som povedal len tak.Neviem prečo som to povedal,pretože to nebola pravda.Asi som bol nervózny,alebo som nevedel čo povedať tak som tresol prvú somarinu čo ma napadla,v mylnom dojme že ti polichotím že máš pekné kamarátky.Nerozmýšľal som"hovoril to vážne smutne.Ale ja mu to proste nedokážem povedať."Prečo si myslíš že plačem kvôli tebe.Je to kvôli úplne niečomu inému,jednoducho som si na niečo spomenula a rozplakala sa.Nie všetko sa točí okolo teba jasné?"nechcela som ku nemu byť hnusná,ale nechcem aby sa dozvedel pravdu o mojich citoch.Do riti zistil to.Zistil že dvere nie sú zamknuté a otvára dvere.Otvoril ich a...........

Medzitým z pohľadu An:
Zo Zaynom tu stojíme už dosť dlho a mne začína byť zima.No pri ňom by som si vystála aj dni."No dobre,vidím že sa už trocha trasieš nechcem ťa zdržiavať.Ja,neviem ako na to zareaguješ ale chcem ti to povedať už dlho.Ja neviem nájsť ani tie správne slová"bože bol zlatý.Taký zlatý.Bol nervózny a nevedel to se seba dostať."Prepáč"povedal a ja som sa zatvárila čudne pretože som tomu nerozumela.Ale skôr než som stihla niečo povedať,pobozkal ma.Vtisol mi na pery tu najsladšiu,najjemnejšiu a najkrajšiu pusu v mojom živote.Vlastne moju prvú pusu v živote.Keď sa odtiahol,mala som stále zatvorené oči,ale vedela som že na mňa pozerá a čaká na moju reakciu.Oči som mala zatvorené aj kvôli zážitku,ale aj preto že som to ešte stále rozdychávala a nevedela som ako zareagovať."Vieš Zayn"skočil mi to reči."Len ma prosím neodmietni An.Len to jedno neprežijem"pozeral sa na mňa tak smutne až som mu chcela dať ďalšiu pusu."Vieš Zayn,si môj veľmi dobrý kamarát.Ale už od kedy sme sa lúčili v Londýne a keď sme odišli a nevideli sa celý ten pol rok,stále som na teba myslela.Stále som si myslela že sme dobrý kamaráti a že si mi ako brat a preto na teba myslím,ale teraz vidím že to tak nebolo.Ale bojím sa"sklonila som hlavu a pozerala sa do zeme.On mi zdvihol bradu a donútil ma pozerať sa mu do očí."An,síce sme spolu neboli v osobnom kontakte,ale poznáme sa už vyše pol roka,takže ti nemusím hovoriť tie otrepané vety,že aj keď sa poznáme krátko tak som do teba zamilovaný.Pozri sa,za ten pol rok aj keď sme sa nevideli,boli sme v kontakte a každý sme sa o sebe dozvedeli snáď všetko.Viem o tebe veľa vecí a ty zasa o mne.Páčila si sa mi už v prvý deň,ale až keď som ťa po tom pol roku uvidel,až vtedy som si uvedomil že si mi strašne chýbala a že až teraz keď som si to uvedomil,až teraz viem že ťa ľúbim An"pozerala som na neho ako na ducha.Neverila som vlastným ušiam."No,myslím že ja ti asi poviem tie otrepané veci,ale som dievča.Dievčatá sa zvyknú dosť často zamilovať na prvý pohľad.No nebola to priam láska,ale páčil si sa mi.Veľmi si sa mi páčil a pravdu povediac,teraz keď si mi dal pusu,ako keby vo mne vybuchol ohňostroj.Viem tie reči ako napríklad motýliky v bruchu a ohňostroj pri prvej puse.Pravdu povediac som tomu nikdy v živote neverila.Nikdy a trocha sa  hanbím že mám 17 a toto bola moja prvá pusa.A teraz zisťujem že je to pravda.Aj tie motýliky aj ten ohňostroj všetko.Ale vieš čo,na toto budem spomínať do smrti.Aj aj keď som doteraz žiadnu pusu nedostala,stálo to za to čakať a som rada že to bolo s tebou.To vyznelo divne,pretože sa to väčšinou hovorí pri prvom milovaní,ale ja to hovorím o puse.Už som radšej ticho pretože rozprávam úplne somariny,to ešte stále zo šoku,ale túto poslednú vetu čo poviem nebudem myslieť zo šoku ale vážne.Zayn Malik,Ľúbim ťa"dopovedala som svoj trápny,strašne trápny monológ."Mne sa to celkom páči,keď nevieš čo povedať tak povieš to,čo ťa napadne ako prvé"zachichotal sa a ja som doňho drgla."Nerob si zo mňa srandu"zatvárila som sa naoko urazene."Ale no tak zlatko"vlepil mi Ďalšiu pusu.A ďalšiu a ďalšiu.Chvíľu sme sa tam ešte bozkávali a potom sme už zobrali darčeky a išli dnu.Po ceste som ho ešte chcela trocha ponaťahovať."Vieš čo?Myslím že môj zámer bol už od začiatku zbaliť ťa.Ak mi stále budeš nosiť toľko darčekov,budem ako princezná.Ešte že mám bohatého priateľa"smiala som sa z neho a dúfala že to zoberie ako srandu."Takže ty takto,takže všetky tie veci čo si mi povedala pri aute,bolo len preto,aby si ma dostala.Tak ti Ďakujem"tváril sa urazene."Zayn,dúfam že si nemyslíš,že som to myslela vážne.Robila som si srandu.Všetky tie veci som myslela vážne"bola som zúfala.Snáď si nemyslí že som to myslela vážne.Keď som ticho kráčala a mala sklopenú hlavu,už mi pomaly začali vypadávať slzy.A keď sme vošli dnu,pred všetkými ma pobozkal."Neplač,robil som si srandu,jasné že som ti neveril že to robíš len kvôli peniazom,len som čakal kým vojdeme,pretože som chcel každému ukázať že ťa ľúbim"pošepkal mi,usmial sa na mňa,ešte raz ma pobozkal a ťahal ma hore za Niallom a El,aby nám dali darčeky."Zayn,úprimne povedané,nemám rada ak mi niekto dáva darčeky,ale teraz to musím povedať"Strašne sa teším čo ste nám doniesli"on sa len usmial.Brala som to ako dobré znamenie.

An a Zayn :)
Fúúú tak čo myslíte? Je to dosť dlhé pre vás? :D Chcela som vám toho povedať trošku viac aby ste mi nevypisovali že vám nechcem nič prezradiť :D Ale čo bolo s Niallom a s El,až v ďalšej časti zajtra :** :D vaša oddaná spisovateľka *Lili* :D A ešte sa dozviete aké im priniesli darčeky :D





















3 komentáre:

  1. Prečo mi toto robíš????????? Keď sa dokonale vžijem do príbehu a prežívam to s ňou tak to utneš... Božeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... A tá romantika to sa mi mooooc lúúbi :D :P :D Nádhera, krása, dokonalosť... :)
    PatusH :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dievčaaaaaaaaaaaaaa !!!! Si robíš srandu nás takto naťahovať ?!?!?! Prosím pridaj (EŠTE DNES) ďalšiu časť. PROSÍÍÍM ;)
    *Kika*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes už bohužiaľ nemôžem :/ Príde mi mamka a ideme po ňu a potom si niekde sadnúť :) *Lili*

      Odstrániť